کد خبر: 371662
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مس هم حریف استقلال نشد/ یک قدم تا تاریخ‌سازی شاگردان مجیدی

به گزارش ایرنا، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال تهران سه‌شنبه ساعت ۲۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان روبه‌روی یکدیگر قرار گرفتند.

قضاوت این بازی را «احمد محمدی» با کمک‌های «علی اکبر نوری» و «دانیال باشنده» بر عهده داشت.

استقلال صدرنشین در شرایطی رودروی مس رفسنجان قرار گرفته است که قهرمانی‌اش در لیگ برتر حتمی شده است اما کیلومترها دور از تهران در رفسنجان به دنبال این بود بدون شکست زمین مسابقه را ترک کند تا یک گام دیگر به رکورد افسانه‌ای در فوتبال ایران نزدیک شود.

مس هم حریف استقلال نشد/ یک قدم تا تاریخ‌سازی شاگردان مجیدی

مس رفسنجان برای بازی با استقلال انگیزه‌های متفاوتی دارد، شاگردان محمدربیعی به دنبال این بود تا نوار موفقیت‌های استقلال را در خانه پاره کنند اما همچون بازی رفت شکست خوردند.

دقیقه ۹: ارسال کرنر آذرباد از جناح راست با ضربه سر میثم تیموری رسید اما توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه سید حسین حسینی به بیرون رفت.

دقیقه ۳: حرکت تکنیکی امیرحسین حسین‌زاده پشت محوطه هجده قدم مس رفسنجان با شوت او همراه شد اما ضربه زیبای این بازیکن به تیرک دروازه فایز الرشیدی برخورد کرد.

دقیقه ۵: ارسال تند و تیز مهدی حسینی از سمت چپ به روی دروازه استقلال و در حالی که از حسینی هم عبور کرده بود به علیاری رسید اما ضربه بی دقت او در چهارچوب جایی نداشت.

دقیقه ۱۵: ارسال کرنر مهدی پور به روی دروازه به رافائل سیلوا رسید که ضربه سر او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

مس هم حریف استقلال نشد/ یک قدم تا تاریخ‌سازی شاگردان مجیدی

دقیقه ۳۵: دقیقه ۳۵: سانتر خطرناک حسن جعفری به روی دروازه با ضربه سر علیاری همراه شد که حسینی به سختی و در دو مرحله توپ را مهار کرد.

دقیقه ۳۹: آرمان رمضانی فرصت خوبی برای شوت‌زنی پیدا کرد اما ضربه این بازیکن با اختلاف ناچیزی به خارج رفت تا او در در گلزنی ناکام باشد.

دقیقه ۴۵: دقیقه ۴۵: سید مهدی حسینی این از اشتباه نیک نفس و غلامی استفاده کرد و وارد محوطه جریمه شد اما تکل سیلوا مانع از پیشروی این بازیکن شد.

دقیقه ۴۸: امیرحسین حسین زاده در میانه میدان صاحب توپ شد و پس از اینکه دو بازیکن مس رفسنجان را از پیش رو برداشت از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و با یک شوت بغل پای دیدنی گلزنی کرد.

دقیقه ۵۲: استقلال روی یک ضد حمله صاحب فرصت شد، آرمان رمضانی توپ را در میانه زمین گرفت و به مهدی‌پور سپرد و او در عرض به حسین‌زاده پاس داد تا این بازیکن با استپ توپ را بلند کرده و با شوتی دیدنی برای بار دوم استقلال و خودش را به گل برساند.

مس هم حریف استقلال نشد/ یک قدم تا تاریخ‌سازی شاگردان مجیدی

دقیقه ۸۱: شوت راه دور و پای چپ عقیل کعبی با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۶: ارسال حسن جعفری با ضربه سر لطیفی همراه شد که توپ به بیرون رفت.

مصاف تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در حالی برگزار شد که مسوولان تیم مس با قرار دادن تصویر اسطوره فقید و تکرار نشدنی فوتبال ایران مرحوم ناصر حجازی، در کنار زمین، یاد این اسطوره را گرامی داشتند.

بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان پیش از شروع مسابقه تونل افتخار برای بازیکنان استقلال زدند تا به نوعی به قهرمان زودهنگام فصل تبریک بگویند. هفته گذشته نیز بازیکنان آلومینیوم اراک برای استقلال تونل قهرمانی زدند.

مس هم حریف استقلال نشد/ یک قدم تا تاریخ‌سازی شاگردان مجیدی

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، آرمان رمضانی

ترکیب مس رفسنجان:

فایز الرشیدی، شاهین توکلی، فرشاد محمدی مهر، عقیل کعبی، سیدمهدی حسینی، مهرداد رضایی، حسن جعفری، میثم تیموری، مجید علیاری، محسن آذرباد، گادوین منشا

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.