کد خبر: 371674
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

رادیو و تلویزیون جمال اجلالی بستری شد

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با بیان اینکه جمال اجلالی روز گذشته ۲ خرداد ماه به علت مشکلات گوارشی در بیمارستان گاندی تهران بستری شده است، گفت: استاد اجلالی دچار مشکل دستگاه گوارش شده است و پزشکان در حال بررسی آزمایش‌های پزشکی این هنرمند پیشکسوت هستند. وی به محض آمده شدن جواب تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

عظیمی در ادامه از مردم خواست تا این هنرمند پیشکسوت را از دعای خیرشان بی‌نصیب نگذارند.

جمال اجلالی که متولد ۱۳۲۶ است، از همان دوران کودکی با هنر آشنا و سپس با کسب رتبه دورقمی در دانشکده هنرهای زیبا در رشته بازیگری تئاتر پذیرفته شد و فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

حمید سمندریان در کشف استعداد این بازیگر پیشکسوت نقش به سزایی داشت. وی در طول فعالیت هنری خود در فیلم‌هایی چون تابو، گینس، آرایش غلیظ، باد در علفزار می‌پیچد، آبی، مدرسه پیرمردها، تمام وسوسه‌های زمین و عاشق کوچک بازی کرده است. بازی او در نقش یک پزشک معتاد در فیلم آرایش غلیظ (۱۳۹۲، حمید نعمت الله) مورد تحسین و توجه قرار گرفت.

از سریال‌هایی که اجلالی در آنها بازی کرده نیز می‌توان به دوردست‌ها، خط، توطئه فامیلی، برای آخرین بار، پیدا- پنهان و مسافر اشاره کرد.

اجلالی در سال ۱۳۹۷ بعد از اینکه دو سال به خاطر درمان بیماری از کار دور مانده بود، در سریال‌های سر دلبران و سرباز و فیلم سینمایی دم سرخ‌ها حضور یافت و به عرصه بازیگری بازگشت.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.