کد خبر: 371718
۰
۰
نسخه چاپی

بهره‌برداری از ساختمان شستشوی مکانیزه اتوبوس‌رانی قم تا تیرماه/ساماندهی توقفگاه‌های مرکزی و شهید زین‌الدین

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه یکی از پروژه‌های این سازمان مربوط به احداث ساختمان شستشوی مکانیزه اتوبوس‌ها بوده است، گفت: این پروژه در سال گذشته با مبلغ سه میلیارد تومان آغاز شد که تا تیرماه 1401 به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از ساختمان شستشوی مکانیزه اتوبوس‌رانی قم تا تیرماه/ساماندهی توقفگاه‌های مرکزی و شهید زین‌الدین

به گزارش قم پرس:محمدصادق زمانی با اشاره به برنامه‌ها و پروژه‌های سازمان اتوبوس‌رانی در سال گذشته اظهار داشت: سه پروژه از سال ۱۳۹۹ آغازشده بود که تا سال ۱۴۰۰ ادامه پیدا کرد و یک پروژه نیز در سال ۱۴۰۰ آغاز و در سال جاری محقق شد.

وی یکی از پروژه‌ها را ساماندهی توقفگاه و پارکینگ شهید زین‌الدین دانست و ابراز کرد: نخستین پروژه توقفگاه شهید زین‌الدین که شامل دیوارکشی و تأمین امنیت بود که بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان و در مدت ۱۲ انجام شد.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم ادامه داد: همچنین محوطه‌سازی و جدول‌گذاری توقفگاه مرکزی نیز بااعتبار ۴ میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان در مدت چهار ماه انجام و مشکلات آب‌های سطحی برطرف و آسفالت‌ریزی و بتن‌ریزی آن انجام شد و در کل دو پروژه حدود ۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

وی با بیان اینکه سومین پروژه سازمان اتوبوس‌رانی مربوط به احداث ساختمان شستشوی مکانیزه اتوبوس‌ها بوده است، تصریح کرد: این پروژه نیز در سال گذشته با مبلغ سه میلیارد تومان آغاز شد که تا تیرماه ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: خرید ۵۲ دستگاه اتوبوس نیز در سال ۱۴۰۰ با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت و منابع داخلی شهرداری انجام شد.

انتهای پیام/***

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید