کد خبر: 372739
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
کفاشیان:

تاریخ را فراموش نکنیم؛ اختلافات داخلی فوتبال را به بیراهه می‌برد

به گزارش ایرنا، علی کفاشیان اظهارداشت: ثبات مدیریت و نگاه ملی تنها راه برون رفت از این شرایط است و باید هر چه زودتر از این وضعیت خارج شویم. من در بخش‌ مختلف ورزشی کار کردم و تجربیاتم را در فوتبال هزینه کردم. ۸ سال در مسند ریاست و ۴ سال هم نایب رئیس این فدراسیون بودم و دیدید که ثبات خوبی در فوتبال ایجاد شد.

وی ادامه داد: کار کردن در این شرایط سخت است، اداره فدراسیونی مانند فوتبال آسان نیست و نیاز به صبر و تجربه دارد. ثبات مدیریت خیلی مهم است و همین مساله در بخش‌های مختلف به ما خیلی کمک کرد.

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال تصریح کرد: وقتی تنش و اختلاف در فوتبال باشد، نمی‌شود کار کرد و به آینده امیدوار بود. در زمانی که کمیته انتقالی را تجربه کردیم این مسایل را به چشم دیدم و می‌دانم الان چه اتفاقاتی رقم می‌خورد. آنهایی که الان فدراسیون را اداره می‌کنند مقصر نیستند چراکه در چنین فضایی نمی‌شود کار کرد. اول باید تکلیف فدراسیون را مشخص کرد و بعد زمان داد تا همه چیز در جای خودش قرار بگیرد.

کفاشیان گفت: با برگزاری مجمع و انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال این مسایل حل می‌شود، اما نکته مهم اینجاست که تیم‌هایی مثل ژاپن، کره و تیم‌های که بعد از رنکینگ ما هستند بازی‌های دوستانه خود را برگزار کرده و به مصاف تیم‌هایی مانند برزیل و شیلی رفته‌اند و این باعث نگرانی است. هر چند من اعتقاد دارم در جام‌جهانی می‌توانیم موفق باشیم، فراموش نکنید برای صعود به جام جهانی تا آستانه حذف هم پیش رفتیم اما در ادامه زودتر از خیلی تیم‌های دیگر راهی قطر شدیم.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.