کد خبر: 372800
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

پشت پرده مصاحبه‌های عضو سابق فدراسیون فوتبال/ ۴ استعلام منفی شد!

به گزارش قم پرس یکی از کارکنان سابق فدراسیون فوتبال با دریافت نامه قطعی رد صلاحیت در تاریخ ۲۵ اردیبهشت عملا از این مجموعه جدا شده بود.

این فرد که پیش از این هم سابقه رد صلاحیت در بخش های مختلف را داشته اینبار با دریافت چهارمین استعلام منفی عملا امکان حضور در هر باشگاه و یا فدراسیون ورزشی دیگری را از دست داده است.

رئیس سابق یکی از دپارتمان های فدراسیون فوتبال پیش از این در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت شده بود. صلاحیت او سپس در انتخابات ریاست هیات فوتبال یکی از استان ها تایید نشد.

فرد مزبور با جدایی از فدراسیون فعالیت خودش را در یکی از باشگاه ها آغاز کرده بود که در این باشگاه هم سرنوشت بهتری پیدا نکرده و مجددا پاسخ استعلام منفی طی مدت دو ماه از آغاز دوره سرپرست به وی ابلاغ و مجبور به استعفا شد. وی بالاخره در بازگشت دوباره به فدراسیون فوتبال برای چهارمین بار نامه منفی استعلام را دریافت کرد تا از تاریخ ۲۵ اردیبهشت امکان ادامه حضور در این مجموعه را نداشته باشد.

نکته جالب این است که فرد مزبور پس از وصول استعلام منفی به فدراسیون، علیه برخی از مسئولان و مدیران اقدام به مصاحبه های آتشین و غیرمرتبطی کرده و مدعی شد به دلیل همین مصاحبه ها با وی قطع همکاری صورت گرفته است؛ در حالی که تاریخ نامه پاسخ استعلام که مرتبط با یکی از استان های شمالی کشور است ۲۵ اردیبهشت ماه و چند روز قبل از انجام این مصاحبه های آتشین بوده است.

به این عضو سابق فدراسیون فوتبال اعلام شد امکان ادامه حضور و همکاری با فدراسیون را ندارد که به همین دلیل اقدام به مصاحبه های آتشین کرد؛ آن هم در شرایطی که بر اساس قانون کلیه دسترسی های وی نیز در فدراسیون بسته شده و عملا پیش از اعلام رسمی به صورت محترمانه از او خواسته شد دیگر در فدراسیون حضور پیدا نکند.

باوجود اینکه فرد مورد اشاره مدعی شده اطلاعی از ابلاغ نامه های رد صلاحیت نداشته است، پیش از این بارها این موضوع به وی اعلام شده بود و این‌بار هم از سرنوشت نامه مورد اشاره و پاسخ منفی استعلام خودش به دلیل برخی اتفاقات مطلع بوده اما ترجیح می دهد وانمود کند به دلایل دیگری با فدراسیون فوتبال قطع همکاری کرده است.

به نظر می رسد چهارمین استعلام منفی به دوران حضور این فرد علاقمند به رسانه و مصاحبه در فوتبال پایان داده و وی پس از این نه در فدراسیون فوتبال بلکه در هیچ باشگاه و فدراسیون ورزشی دیگری نیز قادر به ادامه فعالیت نخواهد بود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.