کد خبر: 372971
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

شرایط تیم فوتبال امید واقعا بد است/ از اروپا پیشنهاد دارم

به گزارش قم پرس تیم فوتبال امید ایران با قبول یک باخت و کسب دو تساوی در مرحله گروهی مسابقات قهرمانی آسیا، از این رقابت‌ها کنار رفت.

تیم ایران با هدایت مهدی مهدوی کیا امروز جمعه به تهران بازگشت.

یاسین سلمانی کاپیتان این تیم درباره ناکامی امیدهای ایران در ازبکستان گفت: متاسفانه آنچه که می‌خواستیم نشد. امیدوارم در راهی که در دو سال آینده در پیش داریم بتوانیم از نظر نتیجه گیری خوب کار کنیم و به المپیک برسیم.

وی در خصوص اینکه خودش هم نتوانست عملکرد قابل انتظاری در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشد، تاکید کرد: درست است ولی خیلی چیزها دخیل بود. کار تیمی مهمتر بود. ما در کار تیمی خوب نبودیم. از نظر فردی هرکسی برای خودش نقص‌هایی دارد.

کاپیتان تیم امید در ادامه با انتقاد از امکانات و پشتیبانی این تیم یادآور شد: این تیم پتانسیل دارد ولی بدون بازی دوستانه به مسابقات رفتیم و اردو نداشتیم. این چیزها ضربه می‌زند. به جرات می‌توان گفت تنها تیمی هستیم که بدون بازی دوستانه به مسابقات رفتیم. فدراسیون انتظار دارد بهترین نتایج را کسب کنیم ولی باید به این تیم رسیدگی شود. حتی از نظر لباس، زمین تمرین، هتل و… این شرایط واقعاً بد است.

سلمانی که یکی از بازیکنان تیم سپاهان در فصل گذشته هم بود، در خصوص وضعیتش در این تیم برای فصل بعد اظهار کرد: قراردادم با سپاهان تمام شده است. این هفته تصمیم می‌گیرم که چه کار کنم. از اروپا و سایر باشگاه‌های ایران پیشنهاد دارم ولی این هفته تصمیم می‌گیرم. از سپاهان پیشنهاد تمدید دارم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.