کد خبر: 373715
۰
۰
نسخه چاپی

اخبار شورا آغاز دومین اجلاس کمیسیون‌های شهرسازی‌های کشور در تهران

بررسی موضوعات مختلف شهرداری‌ها با حضور مسئولان کشوری سخنگوی مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها و استان‌ها از آغاز دومین اجلاس این کمیسیون‌ها در تهران خبر داد و گفت: موارد مختلفی مانند کمیسیون ماده 100، بازآفرینی شهری، ورود اراضی به حریم شهرها و... موردبررسی قرار خواهد گرفت.

 اخبار شورا آغاز دومین اجلاس کمیسیون‌های شهرسازی‌های کشور در تهران

به گزارش قم پرس: روح‌الله امراللهی با اشاره به برگزاری دومین اجلاس مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها به میزبانی شهر تهران، اظهار داشت: در دوره ششم شوراهای اسلامی شهر، شاهد همدلی و همیاری قابل‌توجهی در جهت پیگیری و حل مشکلات شهرها در ذیل موضوعات مطروحه این مجمع هستیم.
سخنگوی مجمع کمیسیون‌های شهرسازی و معماری کلان‌شهرها و استان‌ها ادامه داد: در این اجلاس، نشست هم‌اندیشی با رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، معاونت قوه قضائیه و معاونین وزارت کشور و راه و شهرسازی در دستور کار است.
وی افزود: ازجمله موارد موردبحث، قانون کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها بوده که در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است؛ قانون بازآفرینی شهری و حمایت‌های لازم در ذیل زمین‌های ملی، نحوه ورود زمین‌های الحاقی به محدوده شهرها و نحوه تعامل با شهرداری‌ها در خصوص بازآفرینی شهری و تخصیص اعتبارات است.
وی با تأکید بر پیگیری موارد مطروحه تا حصول نتیجه از دستگاه‌های ذی‌ربط، گفت: مقرر شد مباحث مطروحه در این نشست، توسط دبیرخانه مجمع هیات رئیسه پیگیری گردد و نتایج این مهم، اطلاع‌رسانی شود.
انتهای پیام/****

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید