کد خبر: 373795
۰
۰
نسخه چاپی

عرضه توانمندی‌های افراد تحت پوشش بهزیستی در بازارچه‌های خیریه شهرداری قم

مدیرکل بهزیستی استان قم از عرضه توانمندی‌های افراد تحت پوشش این نهاد حمایتی از طریق بازارچه‌های خیریه شهرداری قم خبر داد.

عرضه توانمندی‌های افراد تحت پوشش بهزیستی در بازارچه‌های خیریه شهرداری قم

به گزارش قم پرس: مهدی پهلوانی ستوده با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بازارچه‌های خیریه بهزیستی اظهار داشت: بهزیستی استان هم‌اکنون با محدودیت مکان روبه‌رو است و طی ۵ سال گذشته برخی از مکان‌های متعلق به این نهاد حمایتی به ارگان‌های دیگر واگذارشده که در حال تلاش برای بازپس‌گیری آن‌ها هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان قم ادامه داد: برای حل این مشکل با شهرداری قم هماهنگی لازم صورت گرفته تا از طریق بازارچه‌های خیریه‌ای که شهرداری در اختیار بهزیستی قرار می‌دهد، توانمندی‌های این افراد در سطح شهر عرضه شود.

وی با بیان اینکه برای ایجاد بازارچه‌های خیریه توسط شهرداری قم جلسات و تعاملاتی با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر انجام‌گرفته تا زمینه دایر شدن این بازارچه‌ها هر چه زودتر فراهم شود، افزود: در حال حاضر نیز توانمندی‌های این افراد در نمایشگاه‌های محلی در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرد.

پهلوانی تصریح کرد: به اعتقاد ما توانمندی این افراد بسیار زیاد بوده که لازم است برای به فعلیت رساندن آن زمینه ایجاد بازارچه‌های خیریه در قم نهایی شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید