کد خبر: 373830
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری جلسه کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری در منطقه ۶ قم

کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری با حضور مدیران شهری در منطقه شش شهرداری قم برگزار و برخی از مهم‌ترین مطالبات شهروندان موردبررسی و رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش قم پرس: در ادامه سلسله جلسات کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری، جلسه این کمیته با تعدادی از مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قم در مسجد صاحب الزمان(عج) محله امامزاده ابراهیم(ع) در منطقه ۶ شهرداری برگزار و بخشی از مطالبات و مشکلات شهروندان موردبررسی قرار گرفت.

در این جلسه که با حضور معصومه آمره رئیس کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات و نمایندگان سازمان‌های زیباسازی، پارک‌ها و فضای سبز و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به همراه مدیر منطقه شش شهرداری برگزار شد، نسبت به رسیدگی به درخواست‌های شهروندان پیرامون مباحث مختلف شهری تصمیماتی گرفته شد.

آزادسازی و تعریض خیابان شهید هوشنگی، نام‌گذاری شوارع و معابر به اسامی شهدا، طراحی دیوارنگاره‌ها و کمبود سرانه‌های فرهنگی و تفریحی مهم‌ترین مطالبات مطرح‌شده شهروندان در این جلسه بود.

در قالب این جلسه مقرر شد تا سازمان زیباسازی شهرداری قم نسبت به طراحی و اجرای دیوارنگاره در سطح منطقه اقدام کرده و نام‌گذاری اسامی شهدا نیز به‌زودی در سطح منطقه عملیاتی شود.

همچنین در خصوص سایر مطالبات مطرح‌شده مانند تعریض خیابان شهید هوشنگی و افزایش سرانه‌های فرهنگی و تفریحی نیز مقرر شد تا بررسی و رایزنی نسبت به تأمین اعتبارات لازم، تصمیماتی در سطح مجموعه مدیریت شهری قم انجام بگیرد.

برگزاری جلسه کمیته توزیع عادلانه خدمات و امکانات با رویکرد محله محوری در منطقه ۶ قم

انتهای پیام/****ش

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید