کد خبر: 373871
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

تفاوت درویش با مدیران قبلی پرسپولیس/ پیام روشن و واضح به گل‌محمدی

به گزارش قم پرس تیم فوتبال پرسپولیس پس از کسب پنج قهرمانی متوالی در لیگ برتر تن به جایگاه دومی در فصل گذشته این مسابقات داد تا انتقاداتی نسبت به عملکرد فنی این تیم مطرح شود.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که طی فصل گذشته دو بار از مقام خود استعفا داده بود کمبود بازیکن را یکی از علل اصلی عدم نتیجه گیری دانست تا عملکرد مدیران قبلی را در نقل و انتقالات زیر سوال ببرد.

از این رو رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برای اینکه تفاوت خود را با همتایان پیشین نشان دهد با سوت پایان بازی‌های فصل سراغ گزینه‌های جذاب نقل و انتقالاتی رفت. او در نخستین گام پروژه بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس را رقم زد تا دروازه‌بان تیم ملی ایران تبدیل به نقطه امن چارچوب سرخپوشان شود.

تفاوت درویش با مدیران قبلی پرسپولیس/ پیام روشن و واضح به گل‌محمدی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با هوش بالای خود گزینه‌هایی را به پرسپولیس آورد که نه تنها سرمربی تیم از او خواسته بود بلکه هواداران را نیز با اسم‌های پر طمطراق راضی کند. مرتضی پورعلی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، محمد مهدی احمدی و سعید صادقی رفت تا نشان دهد مدیرعامل پرسپولیس می‌تواند با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خریدهای بزرگ هم انجام دهد.

درویش بدون توجه به بدهی ۸۶ هزار دلاری استوکس با سود سالیانه ۵ درصد سراغ اسم‌هایی رفت که جذب آنها نه تنها لبخند رضایت روی لبان گل محمدی نشاند بلکه طرفداران پرسپولیس را نیز سمت خود جذب کرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در روزهایی که تیم را برای حضور قدرتمند بست برای سرمربی تیم نیز تعیین تکلیف‌های به موقعی کرد. حاشیه‌های فراوان دستیاران یحیی در فصل گذشته و نارضایتی هواداران از آنها سبب شد تا داود فنایی، مظاهر رحیم پور و در ادامه حمید مطهری از روی نیمکت پرسپولیس رفته و یحیی با دستیاران جدید همچون «په په لوسادا» در اندیشه قهرمانی باشد.

تغییرات گسترده در پرسپولیس با جدایی حداقل ۱۰ بازیکن و جذب هفت نفر همچنان ادامه دارد تا درویش هرگونه بهانه را برای گلایه‌های یحیی در فصل آینده بگیرد.

تیمی که چاره‌ای جز قهرمانی در لیگ برتر ندارد در غیر این صورت سرمربی سرخپوشان زیر فشار تند و تیز انتقادات قرار می‌گیرد و دیگر کسی نیست که اشتباهات را روی دوش خود بکشد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.