کد خبر: 373884
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای عملیات اصلاح روکش آسفالت حدفاصل آرامستان بقیع تا میدان ولی‌عصر(عج) در آینده نزدیک

مدیر منطقه 5 شهرداری قم از اصلاح روکش آسفالت بلوار خلیج‌فارس حدفاصل آرامستان بقیع تا میدان ولی‌عصر(عج) در آینده نزدیک خبر داد.

اجرای عملیات اصلاح روکش آسفالت حدفاصل آرامستان بقیع تا میدان ولی‌عصر(عج) در آینده نزدیک

به گزارش قم پرس زین‌العابدین قراچورلوی در گفت‌وگویی به‌دنبال درخواست‌های شهروندان در مورد اصلاح روکش آسفالت حدفاصل آرامستان بقیع تا میدان ولی‌عصر(عج) در بلوار خلیج‌فارس اظهار داشت: علی‌رغم برنامه‌های اجرایی در نظر گرفته‌شده و پیش‌بینی آن در بودجه، متأسفانه روکش آسفالت این محدوده به علت وجود برخی محدودیت‌ها، هنوز به اجرا نرسیده است.

وی یکی از موانع اجرای نشدن عملیات اصلاح آسفالت را زمان‌بر شدن ابلاغ نصاب‌های معاملاتی هیئت دولت اعلام کرد و افزود: متأسفانه نصاب معاملات که هیئت دولت باید ابلاغ می‌کرد در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ دیر ابلاغ شد و به همین دلیل برگزاری کمیسیون معاملات به تعویق افتاد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم از برگزاری کمیسیون معاملات در چهارشنبه همین هفته خبر داد و بیان کرد: بعد از ابلاغ هیئت دولت در چهارشنبه همین هفته کمیسیون معاملات شهرداری قم برگزارشده و بعد از انجام برآوردهای لازم و ایجاد تمهیدات برگزاری معامله، پیمانکار پروژه انتخاب می‌شود.

وی تأکید کرد: بعد از انجام مقدمات و تشریفات اداری و انتخاب پیمانکار که تقریباً دو هفته به طول خواهد انجامید کار اجرای اصلاح روکش آسفالت حدفاصل آرامستان بقیع تا میدان ولی‌عصر(عج) آغازشده و امیدواریم تا یک ماه آینده کار تمام شود.

قراچورلوی در پایان با تأکید دوباره بر انجام اصلاح آسفالت خاطرنشان کرد: شهرداری تمام تلاش خود را برای ارائه خدمت انجام خواهد داد اما در بعضی از موارد از حدود اختیارات ما خارج بوده و تا حل مشکل باید صبر کنیم.

انتهای پیام/****ن

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید