کد خبر: 373890
۰
۰
نسخه چاپی

1500 نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم استان قم ثبت نام کردند/ رشد 70 درصدی در زمینه ثبت نام

رئیس امور قرآنی اوقاف قم گفت: تاکنون 1500 نفر در رشته های مختلف مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح استان قم ثبت نام کرده اند که نشان دهنده رشد 70 درصدی نسبت به سال گذشته است.

1500 نفر در مسابقات سراسری قرآن کریم استان قم ثبت نام کردند/ رشد 70 درصدی در زمینه ثبت نام

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سید محمد صالح‌نژاد با اشاره به برگزاری چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح استان قم اظهار کرد: ثبت نام در این مسابقات ویژه برادران و خواهران بالای 18 سال از 21 اردیبهشت ماه آغاز شد و تا دهم تیرماه ادامه دارد.
وی افزود: تاکنون 1500 نفر در رشته‌های مختلف این مسابقات ثبت نام کرده‌اند که 900 نفر از آنها علاقمند به شرکت در رشته‌های آوایی و 600 نفر برای رشته‌های معارفی بوده‌اند.
رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه در این زمینه شاهد رشد 70 درصدی هستیم گفت: این امر نشان‌دهنده توسعه فرهنگ قرآنی و کسب آمادگی لازم در تعداد افراد بیشتری است.
وی با اشاره به میزبانی قم از بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن کریم خاطرنشان کرد: بنا داریم کار ویژه‌ای در بخش رشته‌های معارفی انجام دهیم.
صالح‌نژاد با بیان اینکه ثبت نام رشته‌های آوایی تقریبا تمام شده است گفت: بر این اساس مقرر شده است در هفته نخست مردادماه، مسابقات در دو بخش خواهران و برادران به صورت همزمان برگزار شود.
رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: این مسابقات به میزبانی حرم مطهر امامزاده علی بن جعفرعلیه السلام برگزار خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید