کد خبر: 374008
۰
۰
نسخه چاپی

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آشنایی با معضلات اعتیاد برگزار شد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در هفته مبارزه با مواد مخدر در جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی گفت: در هفته مبارزه با مواد مخدر کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آشنایی با معضلات اعتیاد با حضور ۳۵ نفر از اعضای معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم و با مشارکت موسسه طلوع مهر زندگی، در مرکز امور جوانان هلال احمر قم برگزار شد.

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آشنایی با معضلات اعتیاد برگزار شد

به گزارش قم پرس :معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود : هدف از برگزاری این کارگاه ارتقای آگاهی جوانان از آثار و عوارض سوء مصرف انواع مواد مخدر، رفتارهای پر خطر و پیامدهای منفی جسمانی و روانی آن، ارتقای آگاهی در مورد عوامل زمینه ساز و آشکار کننده اعتیاد به مواد در راستای پیشگیری از آسیب‌های روانی و اجتماعی بود.

وی مباحث آموزشی این کارگاه را تشریح کرد و گفت : تقویت زیر ساخت‌های پیشگیری از مصرف مواد مخدر اعم از افزایش مهارت‌های زندگی، مضرات و راه‌های پیشگیری از اعتیاد در جوانان و نوجوانان، راه‌ های آموزش و شناسایی عوامل بازدارنده از آسیب‌های اجتماعی، آگاهی لازم فرزندان و نحوه تاثیر انواع مواد مخدر و روانگردان‌ها بر روح و جسم انسان، ایجاد نشاط و شادابی، گسترش امکانات تفریحی و... به عنوان زیر بنای روش‌های زندگی که در هر جامعه می‌تواند مسبب افزایش ارتقای پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد به مصرف مواد مخدر صنعتی و داروهای روان‌گردان باشد، از جمله مباحثی بود که به فراگیران آموزش داده شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید