کد خبر: 374035
۰
۰
نسخه چاپی

مژگان خان‌بابادبیر شورای مشورتی بانوان معاون قرآن و عترت شد

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی از سوی معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مژگان خان بابا به عنوان مشاور امور بانوان و دبیر شورای مشورتی بانوان معاونت قرآن و عترت تعیین شد.

در این حکم آمده:

خواهر گرامی سرکار خانم دکتر مژگان خان بابا

با سلام و تحیات

نظر به تجربه و شایستگی سرکار عالی در حوزه امور فرهنگی و قرآنی بانوان و با توجه به ضرورت و نیاز به ارتقای جایگاه نشر و ترویج آموزه‌های حیات بخش قرآن کریم در جامعه بانوان، بدین وسیله جنابعالی را به سمت ”مشاور امور بانوان و دبیر شورای مشورتی بانوان معاونت قرآن و عترت” منصوب می‌نمایم.

انتطار می‌رود با تعامل سازنده با قائم مقام معاونت، حوزه دفتر اینجانب و ادارات کل معاونت و اشخاص حقیقی و حقوقی فعال و اساتید مؤثر در عرصه فعالیت‌های قرآنی کشور و بویژه بانوان فعال قرآنی در انجام این مهم اهتمام ویژه معمول دارید.

ارائه نظرات کارشناسی و پیشنهادهای اجرایی در انجام مطلوب و ثمربخش امور قرآنی بانوان مورد توقع است.

از جمله سوابق ایشان می‌توان به تدریس در جامعة المصطفی العالمیه در دپارتمان علوم قرآن و تفسیر ویژه دانشجویان انگلیسی زبان، مدرس صوت و لحن، تجوید و وقف و ابتدا به مخاطبان انگلیسی زبان، مؤلف کتب درسی دانشجویان انگلیسی زبان رشته علوم قرآن و تفسیر، داوری ملی و بین المللی در رشته وقف و ابتدا، دارای سابقه مدیریت، نظارت و سرپرستی مسابقات و فعالیت‌های قرآنی و… اشاره نمود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید