کد خبر: 374130
۰
۰
نسخه چاپی

باز شدن پای “نانو” برای نخستین بار به خط‌کشی معابر در قم

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: رنگ‌های ترافیکی نانو پس از اجرای نمونه‌های آزمایشی موفق، به‌صورت گسترده در سطح شهر قم مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

باز شدن پای “نانو” برای نخستین بار به خط‌کشی معابر در قم

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، حسین شعبان‌زاده با برشمردن شرایط اقلیمی شهر قم و جِرم پذیری بالای خط‌کشی‌های ترافیکی در سطح معابر، از ضرورت استفاده از رنگ‌های با پایه نانو و تکنولوژی و دستاوردهای علمی جدید خبر داد و افزود: در ماه‌های پایانی سال گذشته با همکاری یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در زمینه ساخت رنگ‌های ترافیکی، موفق شدیم برای نخستین بار رنگ ترافیکی با پایه نانو تولید و به مرحله آزمایش علمی و میدانی برسانیم.

وی با بیان اینکه آزمایش‌های صورت گرفته موفقیت‌آمیز بود تصریح کرد: اما مشکلاتی در ماشین مخصوص پاشش رنگ ایجادشده بود که پس از برطرف کردن آن، ازاین‌پس تمامی نیازهای خط‌کشی ترافیکی معابر زیرپوشش رنگ ترافیکی نانو خواهد رفت.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: بلوار آیت‌الله بروجردی برای نخستین بار در هفته جاری تحت اجرای طرح خط‌کشی ترافیکی نانو قرار گرفت و تکمیل خط‌کشی آن در حال انجام است.

انتهای پیام/****

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید