کد خبر: 374155
۰
۰
نسخه چاپی

حضور ۶۰ شرکت ایرانی در نمایشگاه آلماتی قزاقستان

صبح امروز دوشنبه ۱۳ تیر ماه بازدید رئیس اتاق بازرگانی قم و مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان از نمایشگاه آلماتی قزاقستان صورت گرفت

حضور ۶۰ شرکت ایرانی در نمایشگاه  آلماتی قزاقستان

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی قم این نمایشگاه که با حضور ۶۰ شرکت ایرانی در حوزه های فولاد، مس، پلاستیک، پوشاک، محصولات معدنی، صنایع غذایی وصنایع تبدیلی کشاورزی برگزار شده است به ارائه آخرین دستاوردهای صنعت ایران به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران پرداخته است.

ابوالفضل خاکی در حاشيه این بازدید گفت: شرکت در نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی بسیار حائز اهمیت است وی ادامه داد: بخش خصوصی با برقراری ارتباطات تجاری از راه‌هایی مانند شرکت در نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند رشد و توسعه خود را تسریع ببخشد.

وی همچنین در دیدار با امیر عابدی رئیس اتاق مشترک ایران و قزاقستان بر لزوم همکاری های شرکت توسعه نمایشگاههای بین المللی استان قم و آلماتی قزاقستان تاکید کرد.

در بخش دیگری از این بازدید صابر عمورسولی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان از برگزاری نمایشگاه در آلماتی قزاقستان در آینده نزدیک خبر داد و ابراز امیدواری کرد با مذاکرات انجام شده در خصوص برگزاری نمایشگاه در آلماتی بتوانیم ارتباط بین تجار استان و بازار هدف قزاقستان را بیش از پیش فراهم سازیم چراکه نمایشگاه بهترین فرصت برای ارتباط رودررو با مشتریان است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید