کد خبر: 375424
۰
۰
نسخه چاپی

اقدامات پررنگ شهرداری قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم گفت: ساخت و اکران سردیس 28 شهید استانی و ملی، اجرای 10 پروژه نقش برجسته شهدا، اجرای 50 دیوارنگاره با موضوع شهدا، احداث بوستان یادمان شهدا و غرس 6 هزار و 90 درخت قرآنی بخشی از اقدامات سازمان زیباسازی قم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

اقدامات پررنگ شهرداری قم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش قم پرس: پیام جوادیان امروز در آیین سیاه‌پوشانی شهر توسط شهرداری قم در مجتمع امام خمینی(ره)، با اشاره به رونمایی از سردیس شهدای استان و سردیس مرتفع شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: تا پیش‌ازاین نیز ۲۸ سردیس شهدا توسط سازمان زیباسازی شهرداری قم طراحی و نصب‌شده بود.

وی با اشاره به اقدامات سازمان زیباسازی در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: رونمایی از سردیس‌های شهدا در کنار تعداد بالای پروژه‌های نقش برجسته، دیوارنگاره و غیره در قالب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حال انجام است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم ادامه داد: آیت‌الله محمد صدوقی، امیر محمدفراشاهی، حسین مولوی، علی بیطرفان، مهدی گلزار، علیرضا همایی فصیح، علی عطاران، علی‌اکبر نظری ثابت، جواد عابدی و محمدحسین فهمیده شهدایی هستند که سردیس آن‌ها بعد از رونمایی در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

وی بیان کرد: ساخت و اکران سردیس ۲۸ شهید استانی و ملی، اجرای ۱۰ پروژه نقش برجسته شهدا، اجرای ۵۰ دیوارنگاره با موضوع شهدا، طراحی و معماری کوچه‌های آسمانی و مزین شدن کوچه‌ها به اسامی شهدا، توسعه ساخت و نصب ۱۴ اثر حجمی در باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس، اکران بنر و تبلیغات محیطی، احداث بوستان یادمان شهدا و غرس ۶هزار و ۹۰ درخت قرآنی، بخشی از اقدامات سازمان زیباسازی قم در راستای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بوده است.

انتهای پیام/****ش

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید