کد خبر: 376205
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

استقلال خانه من است / از فولادی‌ها تشکر می‌کنم

به گزارش قم پرس آرش رضاوند پس از تمدید قرارداد خود به مدت یک فصل دیگر گفت: خوشحالم که در اختیار باشگاه بزرگ استقلال هستم و می‌توانم برای این تیم بازی کنم.

او که نیم فصل دوم از رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر را به عنوان بازیکن قرضی در فولاد خوزستان گذراند، اظهار داشت: از مردم خوب خوزستان، باشگاه فولاد خوزستان و کادر مدیریت و مربی این باشگاه تشکر کنم که در این سه چهار ماه زحمت کشیدند اما طبیعتاً استقلال خانه من است و خوشحالم که دوباره به تیم خود بازگشتم.

رضاوند تصریح کرد: از آقای آجرلو تشکر می‌کنم که این اعتماد را به بنده داشت که در اختیار باشگاه استقلال باشم. همینطور سرمربی استقلال که در سه چهار هفته گذشته تمرینات و اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران یادآور شد: امیدوارم پس از اردویی که در ترکیه داشتیم، فصل خوبی را با اعضای تیم پشت سر بگذاریم و نتایج خوبی بگیریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در هر تیمی بودم، اولویتم با تیم بوده است و هدف فردی نداشته ام. امیدوارم در مرحله اول تیم نتیجه بگیرد که این اتفاق با حمایت هواداران بیفتد و مثل سالهای گذشته برای آنها شادی آور باشیم.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.