کد خبر: 376230
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

فراخوان جشنواره ملی فانوس با موضوع مقاومت

به گزارش ایرنا از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جواد علی قلی زاده افزود: این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش آزاد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ششمین جشنواره ملی فانوس،در بخش هنرهای نمایشی در رشته‌های تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، متن نمایش‌نامه و در بخش هنرهای تجسمی در رشته‌های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، مجسمه‌سازی و خوشنویسی نستعلیق برگزار خواهد شد.

قلی زاده ادامه داد: این جشنواره در بخش فیلم و سریال در رشته‌های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن (پویانمایی)، مستند بلند و کوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در رشته‌های موسیقی با کلام و بی‌کلام، سرود دانش‌آموزی و همخوانی برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره ملی فانوس در استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش رادیویی در رشته‌های نمایش رادیویی و پادکست و در بخش آزاد در رشته‌های متن نمایشنامه، عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، فیلم مستند کوتاه و بلند، نماهنگ و موسیقی با کلام به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره ۲۰ شهریورماه سال‌جاری است، گفت: موضوع تمامی آثار باید مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل نقش بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش بسیج در دفاع مقدس، شهیدان، جانبازان، ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم این عزیزان در دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و وطن و مجاهدان و مقاومت اسلامی باشد.

قلی زاده با بیان این که تاریخ برگزاری مرحله استانی این جشنواردر تهران پس از بررسی آثار به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید، افزود: مرحله ملی جشنواره، آبان‌ماه امسال دراستان اصفهان برگزار می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه آثار برگزیده از سوی دبیرخانه جشنواره در استان تهران برای شرکت در جشنواره ملی ارسال می‌شوند، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را به سایت جشنواره به نشانی ارسال کنند.

همچنین علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۸۶۵۷۰۲۶ داخلی ۸۵۲ تماس بگیرند یا به دبیر خانه جشنواره به آدرس: تهران- میدان ونک- بزرگراه حقانی- خیابان سرو- موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس- ساختمان شهدا- معاونت فرهنگی هنری مراجعه کنند.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.