کد خبر: 376507
۰
۰
نسخه چاپی

آیین‌نامه اجرایی قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور ابلاغ شد

به گزارش حوزه دولت ایرنا، با امضای معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی ماده (۴۴) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور درخصوص ایجاد زمینه های مشارکت در بخش های دولتی و غیردولتی و نظام بانکی در تأمین منابع مالی فعالیت‌های پژوهشی و فناوری، به ویژه پژوهش‌ها و فناوری‌های کاربردی – توسعه‌ای، اصلاح و ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ به پیشنهاد معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور و به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، آیین نامه اجرایی ماده (۴۴) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور درخصوص ایجاد زمینه های مشارکت در بخش های دولتی و غیردولتی و نظام بانکی در تأمین منابع مالی فعالیت های پژوهشی و فناوری را اصلاح کرد.

هچنین با امضای معاون اول رئیس جمهور، آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات اصلاح و ابلاغ شد.

هیات وزیران نیز در جلسه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱، به استناد اصل (۱۳۸) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، با پیشنهاد معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور مبنی بر اصلاح «آیین نامه اجرایی قانون حمایت از شرکت ها و مؤسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات» موافقت کرد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید