کد خبر: 376575
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز اجرای پروژه پیاده‌روسازی خیابان شهید رئیس کرمی قم

مدیر منطقه شش شهرداری قم با بیان اینکه اجرای عملیات پیاده‌روسازی سطح منطقه با جدیت ادامه دارد، از آغاز عملیات پیاده‌روسازی خیابان شهید رئیس کرمی با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد ریال خبر داد.

آغاز اجرای پروژه پیاده‌روسازی خیابان شهید رئیس کرمی قم

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر منطقه شش شهرداری قم، احمد ترکمن با اشاره به آخرین وضعیت احداث پیاده راه در خیابان شهید کرمی این منطقه اظهار داشت: عملیات گسترده کف سازی و پیاده‌روسازی سطح منطقه در دست اقدام است که در حال حاضر پیاده‌روسازی خیابان شهید رئیس کرمی آغاز شده و مابقی پیاده‌روهای فرسوده نیز در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه مناسب‌سازی فضاهای شهری به‌ویژه پیاده‌روها یکی از مباحث اساسی است تصریح کرد: این اقدامات از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و ترافیکی در زندگی شهروندان تأثیر عمده و نقش برجسته‌ای دارد.

مدیر منطقه شش شهرداری قم هدف از اجرای این پروژه‌ها را ارتقاء کیفیت و مناسب‌سازی پیاده‌روهای سطح شهر به‌منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیبایی بصری عنوان کرد.

ترکمن در پایان ضمن قدردانی از تعامل شهروندان ابراز کرد: قبل از انجام عملیات پیاده‌روسازی، هماهنگی لازم با آب و فاضلاب در خصوص توسعه و اصلاح شبکه انجام‌شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید