کد خبر: 376803
۰
۰
نسخه چاپی

مراحل پایانی پروژه تونل جمهوری اسلامی قم

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه تونل جمهوری اسلامی گفت: تمام مراحل طراحی تا اجرای این طرح کلان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک توسط متخصصان و مهندسان بومی شهر قم انجام‌شده است.

مراحل پایانی پروژه تونل جمهوری اسلامی قم

به گزارش قم پرس:روح‌الله امراللهی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه بلوار جمهوری اسلامی در محدوده شهرداری منطقه دو شهرداری قم، اظهار داشت: این طرح مراحل عمرانی خود را به اتمام رسانده و شهریورماه سال جاری افتتاح‌شده و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: تمام مراحل طراحی تا اجرای این طرح کلان حوزه حمل‌ونقل و ترافیک توسط متخصصان و مهندسان بومی شهر قم انجام‌شده است.

وی با بیان اهمیت اتمام تملکات این طرح گفت: تا زمانی که تملکات این طرح در محدوده خیابان سواران و بلوار یادگار امام تکمیل نشود، علاوه بر اینکه گره‌ای از مشکلات را باز نمی‌کند، خود آن نیز گره‌ای به معضلات ترافیکی شهر می‌افزاید.

امراللهی اضافه کرد: روند تملک این محور باوجود گذشت ۵ سال هنوز به اتمام نرسیده و این بخش از پروژه محل تأمل و بحث دارد و لازم بوده تا تملکات پروژه نیز مانند بخش‌های دیگر آن به‌خوبی دنبال شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: درصورتی‌که تملکات پروژه تونل بلوار جمهوری اسلامی به‌خوبی پیش نرود عملاً پیشرفت‌های عمرانی و فیزیکی آن نمی‌تواند انتظارات شهروندان را برآورده کند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید