کد خبر: 377638
۰
۰
نسخه چاپی

استان سمنان در ایام اربعین ۴۰ موکب خواهد داشت

جبار دوست محمدیان درباره آخرین وضعیت موکب‌های اربعین سال جاری در کربلا و همچنین ماجرای اعزام خادمان، بیان کرد: استان سمنان در اربعین ۴۰ موکب خواهد داشت که به فراخور نیازها، خدمت رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در اربعین سال جاری ۳۴ موکب استان سمنان در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا مستقر خواهد شد که خادمان آن بعضاً اعزام شده‌اند، افزود: ما در مرز مهران نیز چهار موکب خواهیم داشت همچنین دو موکب هم در مرکز استان مستقر می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان سمنان با بیان اینکه موکب‌های استان سمنان در چهار بخش اسکان، تغذیه، میان وعده و بهداشت و درمان فعال است، گفت: موکب بهداشت استان سمنان در کربلا مستقر خواهد شد.

دوست محمدیان بیان کرد: درباره شائبه‌های اعزام زائران اربعین استان نیز توضیح داد: اعزام مواکب از سمنان به کربلا با برقراری آرامش و امنیت در عراق از سر گرفته شده است.

وی همچنین در خاتمه ضمن اشاره به رعایت مسائل بهداشتی در ارتباط با موکب ها، افزود: تجهیزات و خادمان موکب‌های پیشرو و پشتیبان استان سمنان به محل استقرار خود اعزام شدند و سایر خادمان از شنبه آینده به محل موکب ها سفر می‌کنند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید