کد خبر: 379246
۰
۰
نسخه چاپی

شهدا عناصر هویت‌بخش ملت هستند

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه توجه به وصایای شهدا نکته مهمی بوده که باید موردتوجه همیشگی مسئولان و مردم شهیدپرور باشد، گفت: در اکثر مضامین وصیت شهدا بر اطاعت از ولایت و حفظ حجاب تأکید شده و قطعاً هویت و شناسنامه اقتدار این ملت همین عناصر ارزشی است.

شهدا عناصر هویت‌بخش ملت هستند

به گزارش قم پرس: حسین صابری در حاشیه مراسم غبارروبی مزار شهدا توسط اعضای شورای اسلامی شهر مقدس قم به مناسبت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر قم حسب وظیفه و به‌مانند سنوات گذشته با حضور در مزار شهدای گران‌قدر به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم غبارروبی را انجام دادند.

وی با بیان اینکه توجه به وصایای شهدا نکته مهمی بوده که باید موردتوجه همیشگی مسئولان و مردم شهیدپرور باشد، تصریح کرد: در اکثر مضامین وصیت شهدا بر اطاعت از ولایت و حفظ حجاب تأکید شده و قطعاً هویت و شناسنامه اقتدار این ملت همین عناصر ارزشی است.

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر قم افزود: متأسفانه در چند روز اخیر، شاهد هنجارشکنی آشوب گرانی هستیم که به اموال عمومی و مردم آسیب رسانده و موجب تألم خاطر مردم متدین و شهیدپرور قم شده‌اند، این اغتشاشگران در شهر عش آل محمد (ص) به دنبال اجرای پروژه روسری تکانی بوده و با حضور حافظان نظم و امنیت این مهم به تاریخ خواهد پیوست.

وی با اشاره به تائیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مردمی ماندن انقلاب عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، مردم صاحبان اصلی کشور هستند و مانند ۹ دی، در صورت نیاز پاسخ کوبنده به معاندان و بدخواهان این نظام که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است، خواهند داد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید