کد خبر: 379381
۰
۰
نسخه چاپی

ارتقای سامانه‌های هوشمند و برنامه‌ریزی برای جدول زمانی منظم حرکت اتوبوس‌ها

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید بر استفاده از داده‌های سامانه‌های هوشمند در ناوگان عمومی، گفت: مدیریت بهره‌برداری به‌صورت نوین و بر اساس جدول زمانی منظم حرکت اتوبوس‌ها در حال انجام است.

ارتقای سامانه‌های هوشمند و برنامه‌ریزی برای جدول زمانی منظم حرکت اتوبوس‌ها

به گزارش قم پرس: مسعود طبیبی در جلسه شورای سازمان اتوبوس‌رانی که با حضور شهردار قم برگزار شد، بیان کرد: مدیریت نگهداری به‌صورت سنتی و بدون استفاده از داده‌های سامانه‌های هوشمند، سپردن مسئولیت‌های مهم اجرایی به افراد فاقد صلاحیت، مدیریت بهره‌برداری به‌صورت سنتی و بدون داشتن جدول زمانی منظم حرکات، تمرکز بر نوسازی صرف ناوگان بدون توجه به سایر نیازها از نگرانی‌های ناوگان کنونی است.

وی استفاده از سامانه‌های نوین داده و تکنولوژی در مدیریت مطلوب ناوگان عمومی را ضروری دانست و بیان کرد: کیلومتر شمار ۳۰ درصد ناوگان کنونی ازکارافتاده و عملاً کارایی لازم را ندارد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک سازمان اتوبوس‌رانی قم تصریح کرد: مدیریت هوشمند نگهداری اتوبوس‌ها با استفاده از داده‌های سامانه‌های هوشمند، سپردن مسئولیت مهم اجرایی به افراد دارای صلاحیت، مدیریت بهره‌برداری به‌صورت نوین و بر اساس جدول زمانی منظم حرکت و مشارکت با بخش خصوصی در نوسازی ناوگان باید اجرایی شود

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید