کد خبر: 379474
۰
۰
نسخه چاپی

تدوین مطالعات جامع حمل‌ونقل و احداث پارکینگ‌های زیرسطحی

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم بابیان اینکه تدوین مطالعات جامع حمل‌ونقل و احداث پارکینگ‌های زیرسطحی نهایی شده است، گفت: توسعه پارکینگ عمومی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است.

تدوین مطالعات جامع حمل‌ونقل و احداث پارکینگ‌های زیرسطحی

به گزارش قم پرس سیدمرتضی حسام نژاد در پنجاه و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری، اظهار داشت: توسعه ظرفیت‌های پارکینگ جزو اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است و در حال حاضر چند پروژه در این خصوص در حال اجراست.

وی ابراز داشت: از ۷۴ میلیارد تومان بودجه احداث پارکینگ در سال گذشته افزون بر ۵۰ میلیارد تومان عملیاتی شده که تحقق ۷۰ درصدی آن را نشان می‌دهد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در پایان سال ۱۴۰۰ ، شهرداری قم در امر تملک و صورت‌وضعیت اجرایی پارکینگ عمومی هیچ‌گونه بدهکاری به پیمانکاران نداشته است.

وی بابیان اینکه تمرکز شهرداری قم در سال گذشته برجذب سرمایه‌گذار در احداث پارکینگ بوده است، ادامه داد: طرح ضلع شرقی حرم مطهر نهایی شده و سه پیشنهاد به شهرداری قم ارائه‌شده که بر اساس آن ۱۸۰۰ واحد پارکینگ احداث خواهد شد.

حسام نژاد یادآور شد: همچنین طرح نهایی پارکینگ خیابان امام خمینی(ره) و شهید کاظمی نیز به سرانجام رسیده که با بهره‌برداری کامل از آن‌ها بخش مهمی از نیازهای شهر برطرف خواهد شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک و پارکینگ‌های زیرسطحی قم با نگاه‌های علمی و کارشناسی نیز نهایی شده که زیرساخت اولیه توسعه پارکینگ را فراهم کرده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید