کد خبر: 379592
۰
۰
نسخه چاپی

دولت به دنبال توسعه خدمات درمانی در مناطق محروم است

سید محمد حسینی صبح پنجشنبه در آغاز سفر یک‌روزه خود به شهرستان داراب با همراهی نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از بیمارستان در حال ساخت این شهرستان بازدید و بر شتاب‌بخشی به فرآیند اجرایی احداث این مرکز درمانی تأکید کرد.
وی در این بازدید گفت: در راستای بهره‌برداری از این بیمارستان لازم است با برنامه‌ریزی و تامین اعتبارات مورد نیاز نسبت به اتمام پروژه اهتمام جدی داشته باشیم.
معاون امور مجلس رئیس‌جمهور افزود: پیشرفت فیزیکی پروژه بایستی با تامین تجهیزات مورد نیاز همراه باشد که بر اساس گزارش‌های ارائه شده این فرآیند با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است.
حسینی با تاکید بر اینکه باید تلاش کرد تا هر چه سریع‌تر امکان ارائه خدمات بهداشتی مطلوب به مردم منطقه داراب فراهم شود، گفت: تلاش داریم با همکاری و تعامل با عوامل موثر و مرتبط نیز زمینه افتتاح و بهره‌برداری از این بیمارستان را فراهم کنیم.

نماینده داراب و زرین‌دشت در مجلس شورای اسلامی هم در حاشیه این بازدید با بیان اینکه توسعه مناطق کم‌برخوردار در همه ابعاد به ویژه حوزه بهداشت و درمان نیز اهمیت بالایی دارد، گفت: اقدامات موثری در حوزه سلامت در مناطق محروم کشور کلید خورده است که در حال حاضر مجموعه بهداشت و درمان در این راستا با تخصیص اعتبارات لازم و بکارگیری مشارکت اجتماعی نسبت به توسعه این زیرساخت‌ها تلاش جدی دارد.
محمدجواد عسکری با تاکید بر اینکه فرآیند اجرایی پروژه بیمارستان در حال ساخت داراب در قالب یک برنامه زمان‌بندی با اعتبارات مورد نیاز در حال اجرا است، افزود: طبق برنامه زمان‌بندی این پروژه تا پایان سال جاری این بیمارستان به بهره‌برداری خواهد رسید.
عسکری در رابطه با مطالبات مربوط به بهره‌برداری بیمارستان داراب اضافه کرد: در حال حاضر ۲۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص داده شده است که مرحله به مرحله به منظور پیشرفت فیزیکی و هزینه‌ای و همچنین تامین تجهیزات مورد نیاز بیمارستان نیز اختصاص داده می‌شود.
شهرستان داراب در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید