کد خبر: 379621
۰
۰
نسخه چاپی

انعقاد تفاهم نامه میان سازمان عقیدتی - سیاسی ارتش و دفتر تبلیغات اسلامی قم

به گزارش عصر پنجشنبه روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی «نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی » و حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی «رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم» تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه را امضا کردند.

نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی – سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در این نشست تصریح کرد: از شنیدن این تعاملی که از امروز پایه گذاری خواهد شد، دوستان انقلاب خوشحال و دشمنان انقلاب ناخرسند خواهد شد و ما موظفیم به تبعیت از تدابیر حضرت آقا این تعاملات را در اوج خود داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی با بیان این که دفتر تبلیغات اسلامی امروز متفاوت از گذشته است، گفت: نقش امروز این نهاد حوزوی اثر بخش تر و اساسی تری شده است و به این ظرفیت های دفتر به شدت نیازمندیم.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز در این نشست تصریح کرد: در دور جدید و سوم مسئولیتی بنده در دفتر تبلیغات اسلامی، راهبرد اصلی ما تعاملات راهبردی با عرصه های مختلف حاکمیت و امتداد مسئله محوری دفتر در چرخه حکمرانی است، بدین جهت به سمت دستگاه ها و نهادهای مختلف حاکمیتی گشوده هستیم تا بتوانیم وظیفه دینی و حوزوی خود را و ظرفیت موجود را در خدمت بخش های مهم نظام قرار دهیم و نقش و وظیفه تاریخی خود را به خوبی انجام دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین احمدواعظی افزود: بدون هیچ مبالغه ای، ارتش امروز مایه عزت و سربلندی ایران و نظام اسلامی است و یک نهادی است که جایگاه رفیع نزد مردم دارد.

این تفاهم نامه در زمینه های علمی، آموزشی، فرهنگی و تبلیغی در فضای حقیقی و مجازی و رسانه ای به امضا رسید که از جمله محورهای آن می توان به شناسایی و جذب طلاب مستعد و متخصص جهت بهره گیری در زمینه رشد و گسترش فرهنگ و ارزش های اسلامی در ارتش و سازمان های وابسته، بهره گیری از شبکه توزیع محصولات فرهنگی دو دستگاه به منظور ارتقای سطح دسترسی مخاطبان به آثار و فرآورده های فرهنگی و دینی دو دستگاه، مشارکت در تولید برنامه های رادیو – تلویزیونی ارتش، طراحی و اجرای برنامه های مشترک پژوهش دینی و فرهنگی، تأمین و تولید و بهینه سازی محتوای علمی و آموزشی مبلغان فعال در سازمان، آموزش عقیدتی و سیاسی کارکنان ارتش، طراحی و اجرای دوره آموزشی ویژه مبلغان سازمان و کادر و خانواده آنان و سربازان، راه اندازی پویش های مختلف متناسب با رخدادهای فرهنگی و ترویج و آموزش معارف قرآن و اهل یبت(ع) و... اشاره کرد.

خبرنگار: #علی_عربی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید