کد خبر: 379697
۰
۰
نسخه چاپی

دفن و پردازش روزانه پسماندهای شهری قم

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: در محیط کارگاهی برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، برای نیروهای شاغل تمهیداتی مانند تجهیزات حفاظت فردی، آموزش‌های اعلام و ایمن‌سازی دستگاه‌ها و خطوط پردازش و تولید اندیشیده شده است.

دفن و پردازش روزانه پسماندهای شهری قم

به گزارش قم پرس: سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به اهمیت ایمنی در حوزه پسماند، اظهار داشت: در زمینه ایمنی محیط‌های کارگاهی و مجموعه‌های دفن و خطوط پردازش پسماند، از تمام ظرفیت‌های موجود برای ارتقای این مهم استفاده‌شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ادامه داد: در محیط کارگاهی برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی، برای نیروهای شاغل تمهیداتی مانند تجهیزات حفاظت فردی، آموزش‌های اعلام و ایمن‌سازی دستگاه‌ها و خطوط پردازش و تولید اندیشیده شده است.

وی وجود گاز متان در عملیات و فرآیند دفن پسماند را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر آن در شهرهایی کویری مانند قم به خاطر گرمای شدید هوا، احتمال آتش‌سوزی بالاست و به همین منظور با دفن به موقع به‌صورت روزانه و پوشش با خاک، تعداد آتش‌سوزی‌ها به حداقل رسیده است.

میرابراهیمی اضافه کرد: سال گذشته یک مورد آتش‌سوزی در یکی از فرآیندهای بخش تولید کود کمپوست در سایت البرز رخ داد که برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی، عملیات پردازش سریع کود کمپوست در دستور کار سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید