کد خبر: 379700
۰
۰
نسخه چاپی

کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید صدوقی به‌زودی

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از کلنگ زنی پروژه تقاطع بلوار شهید صدوقی با بلوار فردوسی به‌عنوان رینگ دوم منطقه به‌زودی خبر داد و گفت: اجرای این پروژه، تکمیل‌کننده اتصال مناطق، 2، 4، 6، 5 و 1 خواهد بود.

کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح بلوار شهید صدوقی به‌زودی

به گزارش قم پرس: علیرضا اقبالیان اقدامات منطقه چهار در حوزه عمرانی و خدماتی را موردتوجه قرارداد و اظهار داشت: علاوه بر پروژه‌ها بوستان ۱۰۰۰ هکتاری، پروژه‌هایی نیز در بخش‌های دیگر منطقه در حال اجراست.

وی اجرای پروژه تقاطع سه سطحه میدان نماز در بلوار جمهوری را موردتوجه قرارداد و افزود: پروژه سه سطحه میدان نماز در تقاطع بلوار جمهوری اسلامی و بلوار فردوسی یکی از پروژه‌های مهم منطقه بوده که امیدواریم تا پایان سال به اتمام برسد.

مدیر منطقه چهار شهرداری قم از کلنگ زنی پروژه تقاطع بلوار شهید صدوقی با بلوار فردوسی به‌عنوان رینگ دوم منطقه به‌زودی خبر داد و تصریح کرد: اجرای این پروژه تکمیل‌کننده اتصال مناطق، ۲، ۴، ۶، ۵ و ۱ خواهد بود.

وی اجرای این پروژه را تکمیل‌کننده رینگ دوم در منطقه چهار دانست و بیان کرد: اجرای این پروژه حدفاصل کمربندی امام علی(ع) تا ۵ منطقه را پوشش داده و تکمیل‌کننده رینگ دوم شهر قم است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید