کد خبر: 379701
۰
۰
نسخه چاپی

لزوم توجه بیشتر در حوزه ایمنی و تجهیزات آتش‌نشانی در منطقه پنج قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با یادآوری حضور سالیانه 20 میلیون زائر در شهر قم و مسجد مقدس جمکران گفت: حفظ ایمنی و خدمت‌رسانی در کمترین زمان به‌خصوص در روزهای مناسبتی، یکی از چالش‌های مهم منطقه در این حوزه بوده که باید به آن توجه بیشتری شود.

لزوم توجه بیشتر در حوزه ایمنی و تجهیزات آتش‌نشانی در منطقه پنج قم

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر منطقه پنج شهرداری قم، زین‌العابدین قراچورلوی به مناسبت ۷ مهرماه و روز آتش‌نشان با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی منطقه پنج با تأکید بر جایگاه والای آتش‌نشانان در جامعه اظهار داشت: امروز ایمنی شهر را مدیون ازخودگذشتگی و ایثار آتش‌نشانان هستیم.

وی با تقدیر و تشکر از آتش‌نشان منطقه پنج شهر قم افزود: خوشبختانه تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهر قم نسبت به جمعیت و مساحت شهر، استاندارد بوده و منطقه پنج نیز ازنظر تعداد ایستگاه و خودرو در شرایط خوبی قرار دارد.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم شرایط ویژه منطقه پنج را مورد ارزیابی قرارداد و بیان کرد: به علت قرار گرفتن مسجد مقدس جمکران در منطقه پنج و تردد زیاد مسافران و شهروندان در این منطقه به‌خصوص در روزهای مناسبتی، نیاز به توجه بیشتری ازنظر تجهیزات و نیروی انسانی داریم.

وی حضور سالیانه ۲۰ میلیون نفر زائر در شهر قم و مسجد مقدس جمکران را یادآور شد و تصریح کرد: حفظ ایمنی و خدمت‌رسانی در کمترین زمان به‌خصوص در روزهای مناسبتی یکی از چالش‌های مهم منطقه در این حوزه است.

قراچورلوی در پایان با آرزوی سلامتی و موفقیت برای نیروی‌های آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش‌نشانی در تمام‌روزهای سال در خط مقدم ایفای نقش کرده و با ایثار و فداکاری ایمنی شهر و شهروندان را در اولویت خود قرار می‌دهند.

لازم به ذکر است در پایان از آتش‌نشانان منطقه تقدیر شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید