کد خبر: 379831
۰
۰
نسخه چاپی
بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی؛

داوران مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در قم معرفی شدند

«مهدی آرایی»، «لیلا سادات موسوی » و «احمد سلیمانی» به عنوان داوران مرحله‌ی استانی بیست وچهارمین جشنواره بین المللی قصه گویی در کانون قم معرفی شدند.

 داوران مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در قم معرفی شدند

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، هم‌زمان با پایان مهلت ارسال قصه‌های بخش ملی در سراسر کشور داوران مرحله استانی این رویداد فرهنگی در کانون قم معرفی شدند تا کار پایش اولیه و انتخاب برگزیدگان مرحله استانی در این استان به‌صورت رسمی آغاز شود. مرحله استانی بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی استان قم امسال در ۱۷ و ۱۸ مهر ماه در خانه زند در استان قم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، « مهدی آرایی » کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری یزد، مولف ، مدرس وداورچندین جشنوراه قصه گویی ، « احمد سلیمانی » کارشناس بازیگری،کارگردان ،مدرس و مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان قم، «لیلا سادات موسوی» مدرس و مربی شاهنامه‌خوانی و نقالی و برگزیده جشنواره‌های ملی در حوزه نمایش و نقالی هیئت‌داوران مرحله استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در استان قم را تشکیل می‌دهند که آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره را داوری خواهند کرد.
گفتنی است ۸۶ قصه‌گو در دو بخش ملی و آئینی سنتی، در گروه‌های بزرگسال، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، نوجوانان شرکت کرده‌اند آثار آن‌ها به دبیرخانه استانی رسیده است که منتخبین این مرحله از سوی هیئت‌داوران، جواز حضور در مرحلهٔ منطقه‌ای را کسب خواهند کرد.
ضمناً علاقه‌مندان به شرکت در بخش‌های نودثانیه‌ای و پادکست بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی تا پایان مهر ۱۴۰۱ فرصت دارند با مراجعه به پایگاه ویژه این جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir آثار خود را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۳۲۸۵۷۳۲۱-۰۲۵ یا تماس بگیرند

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید