کد خبر: 379841
۰
۰
نسخه چاپی

توزیع ۴۳۰۰ تن آسفالت در ۳ ماهه دوم سال جاری در منطقه یک قم

مدیر منطقه یک شهرداری قم گفت: در سه‌ماهه دوم سال جاری منتهی به شهریور، 4 هزار و 300 تن آسفالت در سطح منطقه یک توزیع‌شده است.

توزیع ۴۳۰۰ تن آسفالت در ۳ ماهه دوم سال جاری در منطقه یک قم

به گزارش قم پرس: واحد خبر منطقه یک شهرداری قم، مجید محمدرضا خانی با اشاره به تلاش‌های انجام‌شده در منطقه یک برای توزیع آسفالت در سطح منطقه اظهار داشت: با پیگیری و تلاش همکاران، در ماه‌های تیر، مرداد و شهریور مجموعاً چهار هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه توزیع‌شده است .

وی با بیان اینکه در این مدت معابر فرعی خیابان‌های آذر، انقلاب، دروازه ری و سمیه تحت پوشش آسفالت قرار گرفته است تصریح کرد: اولویت با معابری بوده است که آسفالت آن‌ها فرسوده بوده و امکان ترمیم وجود نداشته است.

مدیر منطقه یک شهرداری قم خاطرنشان کرد: برای روکش آسفالت معابر حدودا سه هزار و ۷۵۰ تن آسفالت توسط معاونت امور زیر بنایی منطقه و توسط پیمانکاران آسفالت استفاده‌شده است و ۵۵۰ تن نیز توسط معاونت خدمات شهری جهت ترمیم و لکه‌گیری در سطح منطقه استفاده‌شده است.

محمدرضاخانی در خاتمه ضمن تشکر از صبوری شهروندان منطقه یک در زمان اجرای پروژه‌ها عنوان کرد: در مدت سه ماه تابستان مجموعاً ۴۳۰۰ تن آسفالت در سطح معابر منطقه یک توزیع‌شده است که هزینه‌ای بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال در برداشته است که تمامی این هزینه‌ها از منابع داخلی شهرداری انجام‌شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید