کد خبر: 379907
۰
۰
نسخه چاپی

پیشگامی بانك كشاورزی در رفع دغدغه‌های دولت در بخش كشاورزی

معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزیر اقتصاد تاکید کرد: بانک کشاورزی همواره برای رفع دغدغه دولت در بخش کشاورزی پیشقدم بوده است و امیدواریم دولت با حمایت بیشتر از بانک کشاورزی و کمک به فراهم سازی منابع بیشتر، این بانک را در راه عمل به تعهدات خود یاری دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شادا، سید عباس حسینی، معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی در مراسم معارفه فرشید فرخ نژاد مدیرعامل جدید بانک کشاورزی، این بانک را از جهات مختلف، بانکی بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: ماموریت مهم این بانک برای تحکیم پایه‌های امنیت غذایی کشور و خدمت به یکی از شریف‌ترین و ارزشمندترین اقشار جامعه، بانک کشاورزی را از سایر بانک‌ها متمایز می‌کند.

وی با قدردانی از عزم و اراده کارکنان این بانک در حل مشکلات مردم و عمل به تعهدات و وظایف محوله، گفت: اراده بسیار خوبی برای خدمت به مردم بین مدیران و کارکنان بانک کشاورزی وجود دارد و با محوریت این بانک و همدلی مجموعه کارکنان آن، آرامش و امنیت غذایی در کشور ایجاد شده است.

وی افزود: بانک کشاورزی بانک با شخصیتی است؛ این بانک علاوه بر تخصص، تعهد هم دارد تا جایی که تمام اراده و تلاش خود را برای خدمت بهتر به مردم به کار می بندد و این روند خدمتگزاری در شبکه بانکی مثال زدنی است .

حسینی با تاکید بر این که بانک کشاورزی همواره برای رفع دغدغه دولت در بخش کشاورزی پیشقدم بوده است، اظهار امیدواری کرد دولت با حمایت بیشتر از بانک کشاورزی و کمک به فراهم سازی منابع بیشتر، این بانک را در راه عمل به تعهدات خود یاری دهد.

وی تصریح کرد: انتظارات زیادی از شبکه بانکی وجود دارد و وزارت امور اقتصادی و دارایی وظیفه دفاع از تلاش های ارزشمند همکاران بانکی، پذیرش انتقادات و اصلاح نقص ها در راه خدمت رسانی شایسته تر به ملت عزیز ایران را برعهده دارد. حسینی در ادامه سخنان خود، فرشید فرخ نژاد را مدیری خوشنام، با تجربه و دارای اشراف کامل و کافی به محیط بانک دانست و خاطر نشان کرد: امیدواریم با اضافه شدن این دانش و تجربه به مجموعه بانک کشاورزی، در ادامه اقدامات ارزشمند انجام شده، شاهد برداشتن گام‌های بلند تر و اتفاقات بهتری باشیم و با همدلی و همراهی یکدیگر از آوازه و نام نیک بانک کشاورزی پاسداری کنیم.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید