کد خبر: 379990
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

بیرونی ها با تیم نساجی مشکل دارند

به گزارش قم پرس حمید مطهری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش ذوب آهن گفت: ما از هفته اول لیگ به معنای واقعی تیم بودیم و من همیشه صحبت از کار تیمی می‌کنم و بچه‌های ما بارها نشان داده‌اند که دارای چه ظرفیت‌های بالای فوتبالی هستند.

وی افزود: به عنوان نمونه دربازی هفته گذشته برابرتیم نفت مسجدسلیمان، برخوردی که باعث شده بود تا بالای ابروی علیرضا حقیقی دروازه بان تیم شکافته شده بود اما یکی از کارشناسان که آن طرف دنیا هم زندگی می‌کند، طور دیگری می‌بیند و نظرات مختلف می‌دهد و در این هفت هفته درباره نساجی طور دیگری نظر می‌دهد.

به فکر ۳ امتیاز ذوب آهن هستیم

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه پیروزی خوبی در بازی با نفت مسجدسلیمان گرفتیم، و بعد ازآن با فراموش کردن نتیجه وآن مسابقه به بازی با ذوب آهن فکرکردیم، ادامه داد: هدف اصلی کادر فنی و بازیکنان تیم نساجی دربازی فردا، حفظ تمرکز بالا برای کسب سه امتیاز مسابقه هست که با این روحیه وارد بازی با ذوب آهن خواهیم شد.

مطهری اضافه کرد: تیم ذوب آهن را به خوبی و از زوایای مختلف بررسی کردیم، آنها تیم بسیار خوب و قابل احترامی هستند و ما برنامه‌ریزی خوبی برای این بازی کرده‌ایم‌.

وی اضافه کرد: امیدوارم برنامه‌هایمان در زمین بازی عملیاتی و اجرایی شود و بتوانیم مثل هفته‌های گذشته، یک فوتبال خوب و قابل احترام ارائه بدهیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران، ادامه داد: امیدوارم شاهد یک بازی خوب و تاکتیکی از جانب دو تیم باشیم و بتوانیم برنامه‌های خودمان را به خوبی درزمین پیاده کنیم.

فوتبال رو به جلو را دوست دارم

مطهری ادامه داد: همیشه فوتبال رو به جلو را دوست دارم و علاقه دارم تیمم باید پویا و فعال بازی کند و برنامه‌های تاکتیکی خودمان را اجرا کنیم و این مسئله منوط بر این است که تمرکز خوبی داشته باشیم و بازیکنان‌مان هوشمندانه عمل کنند تا بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

نتایج نساجی بیانگرخوب بودن تیم است

سرمربی تیم نساجی مازندران درپاسخ به این پرسش که تیمش بعد ازمدت ها به یک تیم ایده ال تبدیل شده است، گفت: البته من موافق این نظر شما نیستم. چرا که ما از هفته نخست تیم خوبی بودیم و مدل فوتبال و نتایج‌مان بیانگر صحبت‌های من است.

مطهری افزود: ما در سه بازی مشکل داوری داشتیم وهمه دیدند که حق تیم نساجی خورده شده وگرنه تیم ما الان در رده سوم جدول قرار داشت.

وی اضافه کرد: البته قبول دارم در هفته ششم برابر استقلال تیم خوبی نداشتیم و خوب کار نکردیم و این هم مربوط به من می‌شود و بچه‌هایم هیچ تقصیری نداشتند و فوق‌العاده بودند اما تنها بازی که خوب کار نکردیم و خودمان نبودیم، بازی با استقلال بوده است.

وی افزود: خوشبختانه تعطیلات دوهفته ای لیگ به خاطر بازی‌های تیم ملی سعی کردیم نقاط ضعف خودمان را برطرف کنیم و بهتر شویم.

مطهری گفت: البته من نمی‌گویم ما تیم بی‌عیبی هستیم؛ ما مشکلاتی هم داریم اما سعی می‌کنیم مرتفع کنیم و روز به روز و هفته به هفته تیم بهتری شویم. دوبازی خانگی محروم از تماشاگرشدیم.

سرمربی نساجی مازندران از حضور نداشتن هواداران این تیم دربازی فردا تیمش برابر ذوب آهن ابراز ناراحتی کرد وادامه داد: متأسفانه بنا به شرایط پیش آمده، با وجود میزبانی ازحریفان از حضور وحمایت هوادارانمان محروم هستیم.

مطهری گفت: من دوست داشتم هواداران کنار ما باشند و حمایت کنند، چرا که آنان سرمایه اصلی این فوتبال هستند و من ناراحت هستم که هواداران را کنار خودمان نداریم.

وی یادآورشد: ما به خاطر آنها با تمام وجود بازی می‌کنیم و همیشه به بازیکنان می‌گویم باید با همه وجود برای هواداران خوب نساجی که عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند بجنگیم تا بتوانیم سه امتیاز بازی را تقدیم‌شان کنیم.

به گزارش مهر، تیم نساجی مازندران درچارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ عصر پنجشنبه ۱۴ مهر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

تا پایان هفته هفتم این رقابتها تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان با امتیاز مشابه ۹ به ترتیب در رده‌های هفتم وهشتم جدول رده بندی این رقابت‌ها قرار دارند.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.