کد خبر: 380011
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
معاون استاندار کرمان:

پلیس در ناآرامی‌های اخیر مردم‌دار عمل کرد

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، رحمان جلالی در اجلاسیه پایانی آیین غبار‍روبی گلزار شهدا افزود: باوجود بی‌مهری‌های برخی افراد پلیس خیلی مراقبت کرد تا به اموال عمومی و شان مردم خدشه وارد نشود.

وی بیان کرد: جلالی با اشاره به اینکه هفته فراجا با سالیان پیش متفاوت است اظهارداشت: رهبری عزیز اهمیت فضای مجازی را به اندازه انقلاب اسلامی دانستند و بنده در این اتفاقات اخیر، در کنار سردار ناظری (فرمانده انتظامی استان کرمان) بودم و هرجا که کاری می‌خواستیم انجام بدهیم ابتدا این مسئول ارشد انتظامی دقت می‌کرد که مزاحمتی برای مردم ایجاد نشود و به معنای واقعی کلمه نشان داد پلیس خادم مردم است.

این مسئول با اشاره به اینکه نیروهای فراجا، امروز مصداق واقعی سربازان گمنام هستند و همه جا مورد تمجید و احترام قرار می‌گیرند ادامه داد: این حوادث بنا به فصل‌الخطاب مقام معظم رهبری از منظر نگاه تهدیدی، نگاه خوش‌بینانه و نگاه واقع‌بینانه قابل ارزیابی هستند اما به هر صورت بنا به استقبال مردم از آیین های مذهبی و بنا به فرمایش رهبری عزیز ما در جنگ فرهنگی پیروز شدیم.

جلالی ادامه داد: در این میان همه جا نقش فراجا را می بینید که همه در سایه اقتدار فراجا به مراسم می‌رویم و موضوع بعدی که دشمن را بشدت اذیت کرد اربعین و همچنین مراسم جاماندگان اربعین بود که کار فراجا در این مورد هم عالی بود و دشمن هرچه از طریق فضای سایبری، بازی‌های رایانه‌ای و فضای مجازی کاشته بود، برباد رفته دید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بیان کرد: در این میان با این حوزه ماموریتی گسترده، مجموعه فراجا عالی عمل کرد و همه می بینیم مجموعه فراجا چند شهید را برای تامین امنیت تقدیم کرده و جای سوال است که چرا از روی نداشتن آگاهی این قوای مظلوم را زیر سوال می‌برند.

وی ضمن تحلیل مسائل کف میدان گفت: وحدت بین ارکان انتظامی ستودنی بود و یادمان نمی‌رود که نمی‌شد در جاده‌های کرمان تردد داشت ولی امروز چه امنیتی حاکم است و همین امنیت را مدیون فراجا هستیم‌.

خبرنگار: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.