کد خبر: 380024
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
امام جمعه کرمانشاه:

مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری نیروهای انتظامی هستند

به گزارش ایرنا؛ آیت‌الله «مصطفی علما» روز پنجشنبه در دیدار فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان کرمانشاه به مناسبت هفته نیروی انتطامی با شعار (پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس) در محل حسینیه امام خمینی (ره) با تبریک آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی موعود (عج) و همچنین فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، افزود: امروز با همت مردم و قوای انتظامی و نظامی، استکبار جهانی خلع سلاح شده است.

وی گفت: دنیا دار تزاحم است، حق و باطل تا روز قیامت در مقابل هم هستند و این تقابل تمامی ندارد، لاکن توفیق و عاقبت بخیری متعلق به جبهه حق و پاکی است.

آیت الله علما با اشاره به توطئه های همیشگی استکبار علیه ملت ایران اظهار داشت: در حال حاضر دست استکبار از حریم و سرمایه ایران کوتاه شده، لذا طبیعی است که برای کشور مزاحمت ایجاد کنند، از اول انقلاب بساط استکبار و وابستگان آن ها در کشور پهن بوده و مشغول چپاول بوده اند، الان هم چون حقانیت ما را برنمی تابند، مدام در حال شیطنت هستند، در اوایل جنگ حتی سیم خاردار به ما نمی فروختند، امروز موشک های نقطه زن داریم، هواپیمایی بدون سرنشین می سازیم، هواپیما و بالگرد می سازیم و با همین اقتدار به عنوان ابر قدرت منطقه حضور داریم، لذا طبیعی است که استکبار ناراحت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خطاب به آشوب گران خیابانی گفت: اما باید پرسید، کسانی که پرچم را آتش می زنند، به مقدسات و باورهای مردم اهانت می کنند، آیا می توانند حکومت داری کنند؟ آیا با دنباله روی کردن از برنامه های دشمنان و استکبار جهانی می توانید حکومت داری کنید؟

آیت الله علما تصریح کرد: امروز دست استکبار از همه چیز ایران خالی شده، امروز استکبار از جوانان ما ناامید شده و دنبال ترفند هستند، حتی اگر فوت این دختر خانم نبود، بهانه دیگری درست می کنند، امنیت امروز کشور ما زبانزد است و دنیا می داند این امنیت چقدر بالاست، امروز نیروی انتظامی قدرت بزرگی است و حضورشان در عرصه امنیت شهرها مایه آرامش است، لذا همه روی نیروی انتظامی حساب باز کرده و به اقتدار و صلابت نیروی انتظامی اذعان دارند.

امام جمعه کرمانشاه با پوچ خواندن توطئه های دشمنان کشور اذعان داشت: وقتی رییس جمهور یک ابر قدرت مستقیم دخالت می کند، نشانه اقتدار ماست، نشانه حقانیت ماست، ابر قدرت واقعی ایران است زیرا اتکا به حضور مردم دارد و پشتوانه عظیم مردمی را دارا می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: جهاد تبیین را باید همگان توجه کنیم، باید به گونه رفتار کنیم که همه ما موقعیت کشور قبل و بعد از انقلاب را بازگو کنیم، باید جوانان عزیز ما بدانند، از نوکری ابر قدرت ها، به ابر قدرتی منطقه رسیده ایم و این حقیقت بزرگ را باید تبیین کنیم و بدانیم چرا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اینقدر بر این مهم تاکید دارند؟ باید همگان بدانیم تبیین به عنوان یک اصل مترقی و مهم از زمان رسول الله(ص) شروع شد و در صحرای کربلا توسط حضرت زینب (س) به اوج رسید و امروز انقلاب اسلامی و رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دنباله رو آن تفکر و منش پیامبر اسلام (ص) است.

خبرنگار: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.