کد خبر: 380027
۰
۰
نسخه چاپی

جشن امام زمان(عج) جشن مرگ اسرائیل است

به گزارش قم پرس مراسم جشن بیعت با امام زمان (عج) امروز پنجشنبه ۱۴ مهرماه همزمان با نهم ربیع الاول در میدان آئینی امام حسین (ع) با حضور پرشور و گسترده مردم برگزار شد.

در این مراسم کودکان به عنوان نسلی در راه ظهور به همراه والدین خود شرکت کردند و شور و نشاط خاصی در میدان آئینی امام حسین (ع) حکفرما بود.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در سخنانی با اشاره به اینکه تجدید عهد همینقدر پرشور باشد و امیدواریم بزودی جشن نهایی مقدمات برای ظهور را برگزار کنیم، گفت: روایات‌های متعدد برای تفسیر قرآن به کار برده شده است در یکی از آیات قرآن در سوره اسرا خداوند می‌فرمایند: وقتی وعده ما بسر می‌رسد بندگانی را مبعوث می‌کنیم که انسان‌های قدرتمندی هستند که دانه به دانه صهیونیست‌ها را از خانه‌ها بیرون کشیده و انتقام می‌گیرند.

وی ادامه داد: مکرر در روایات مختلف پرسیده اند که این افراد چه کسانی هستند؟ و حضرت فرمودند: «ایرانیها هستند.»

پناهیان با تاکید بر اینکه جشن امام زمان (عج) جشن مرگ اسرائیل است، ادامه داد: سوالی که ایجاد می‌شود این است که نابود کردن اسرائیلی‌ها قبل از ظهور است یا بعد از ظهور؟
در روایات آمده است که قبل از ظهور ایرانی‌ها اسرائیل را نابود می‌کنند.

وی با طرح این سوال که جشن امام زمان (عج) چه ربطی به صهیونیست دارد؟ افزود: با مرگ اسرائیل در تمام کشورها و جوامع اسلامی آرامش برپا خواهد شد. ما از امروز تاکید می‌کنیم که
از خانه‌های اسرائیلی فاصله بگیرند که زمانی به نابودی شأن نمانده است. ما پای قدم‌های حضرت حجت (عج) اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

بی بند و باری و هرزگی و تمام مکتب‌های سیاسی هیچ کدام در آینده جایی نخواهند داشت

این کارشناس مذهبی گفت: ایران کشوری است که به تاریخش افتخار می‌کند و از آن مهمتر به آینده اش می بالد. ما امام زمانی (عج) هستیم وتمام ملت‌های جهان افتخار می‌کند که از جمهوری اسلامی در منطقه نقش بی بدیل دارد.
یمنی‌ها، عراقی‌ها، سوری‌ها، لبنانی‌ها مراجع عظام تقلید در نجف از رهبری تقدیر می‌کنند. ایرانی‌ها جهان را آزاد و آباد خواهند کرد. طبیعی است که تمدن غرب در مقابل مقاومت کند و دست و پا بزند آنها جانی در مقابل ما ندارند. بی بند و باری و هرزگی و تمام مکتب‌های سیاسی هیچ کدام در آینده جایی نخواهند داشت تنها مکتبی که در عالم فریاد میزند ما ایرانیها و پیروان امام زمان (عج) خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه هیچ سیاست مدار و هیچ فرهنگ و فکری حتی ادعای آینده داری ندارد بلکه تنها ما هستیم که آینده را می‌توانیم رقم بزنیم، گفت: آینده با رمز حجت ابن الحسن العسکری (عج) از آن ماست.

ما حسین را رها نخواهیم کرد تا حسین را جهانی کنیم

حجت الاسلام پناهیان با قدردانی از کسانی که برای امام زمان (عج) کار می‌کنند، ادامه داد: امسال پیش بینی حضور حدود هفت الی هشت میلیونی ایرانی‌ها را در اربعین داشتیم. سال بعد عهد می‌بندیم که زائران اربعین را از ده میلیون کمتر نکنیم. اگر دولت زمینه سازی کند به نفع او خواهد بود و اگر کوتاهی کند فتنه‌ها او را در برخواهد گرفت.
وی در پایان به نقش امام حسین (ع) اشاره کرد و گفت: ما حسین (ع) را رها نخواهیم کرد تا حسین (ع) را جهانی کنیم.

در انتهای برنامه محمدحسین پویانفر و جمعی دیگر از مداحان به بیان شعر خوانی در مدح و منقبت حضرت حجت پرداختند.
همچنین اجرای سرود سلام فرمانده باعث ایجاد شور و نشاط خاصی در بین حاضران شد.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید