کد خبر: 380843
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

۴۰۰ موکب سه استان جنوبی کشور در مراسم اربعین خدمات‌رسانی کردند

عبدالرضا مطاف عصر پنج شنبه در همایش منطقه‌ای تجلیل از مدیران اجرایی موکب‌های استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و کمیته‌های اربعین حسینی اظهار داشت: ۴۰۰ موکب استان‌ها فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در مراسم اربعین حسینی امسال در عراق و مرزهای ایران و عراق خدمات‌رسانی کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر افزود: ۲۰۰ موکب از استان فارس، ۱۰۰ موکب از استان کهگیلویه و بویراحمد و ۱۰۰ موکب هم از استان بوشهر با زائران اربعین حسینی در اسکان و تغذیه خدمات‌رسانی کردند.

وی گفت: کمیته ۱۴ گانه ستاد اربعین نقش ویژه‌ای بر عهده داشتند.

مطاف بیان کرد: موکب‌های استان بوشهر مانند دیگر موکب‌های ایران و عراق در ماه‌های محرم و صفر در خدمت زائران حسینی بودند و کار بزرگی کردند.

وی افزود: موکب‌های یاد شده در ۲ ماه محرم و صفر به ویژه در ۲۰ صفر سالروز شهادت سیدالشهدا علیه‌السلام و دیگر شهدای دشت کربلا به زائران خدمات‌رسانی کردند.

همایش منطقه‌ای تجلیل از مدیران اجرایی موکب‌های استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و کمیته‌های اربعین حسینی ظهر امروز در مصلا جمعه بوشهر برگزار شد. و در این همایش از ۴۰۰ خادم حسینی استان‌های بوشهر، فارس و کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد