کد خبر: 382647
۰
۰
نسخه چاپی

مجتمع فرهنگی گردشگری کوثر ملک شهر اصفهان به بهره‌‌برداری رسید

مجتمع فرهنگی گردشگری کوثر ملک شهر اصفهان به بهره‌‌برداری رسید

آئین بهره‌برداری از مجتمع فرهنگی گردشگری کوثر ملک شهر اصفهان چهارشنبه 25 آبان ماه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزار پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از بنیاد شهید و امورایثارگران دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در آیین بهره‌برداری از این مجتمع فرهنگی گردشگری گفت: سفر استانی به اصفهان به مناسبت 25 آبان، روز اصفهان انجام شده است. روزی که تعداد زیادی از شهدای اصفهان که در عملیات محرم به شهادت رسیده بودند در این شهر تشییع شدند. اصفهانی‌های عزیز پرچمدار ایثار و شهادت هستند و بالاترین نرخ ایثارگری در کشور نسبت به جمعیت مربوط به مردم اصفهان است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در طول دفاع مقدس مردم شهر اصفهان علی‌رغم تعداد زیاد شهدا در صف اعزام به جبهه بودند و بزرگترین افتخار خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این شهر است.
وی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به نیازهای متنوع این خانواده بزرگ در سراسر کشور که تاکنون حدود 3 و نیم میلیون نفر است پاسخ دهد، افزود: خدمتگزاری به ایثارگران باید با بالاترین کیفیت انجام شود و در طول یک سال اخیر به همکاران خدمتگزار به ایثارگران در حوزه‌های مختلف تأکید شده است که خدمتی که به ایثارگران از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارائه می‌شود باید با بالاترین کیفیت باشد که این خدمت باعث افتخار و منزلت این عزیزان بین همه جامعه باشد و نشان دهد که خدمتگزاران ایثارگران به نمایندگی از حاکمیت به خوبی این منزلت را درک کرده‌اند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشکر از مدیریت و کارکنان سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر در آماده‌سازی این مجتمع گفت: مجموعه ملک شهر که پیش از این از دسترس ایثارگران خارج شده بود به چرخه خدمت‌رسانی به ایثارگران بازگشته است و امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها امکان ارائه خدمات مکمل دیگری نیز توسط سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر فراهم شده و در اختیار ایثارگران استان اصفهان قرار گیرد.
معاون رئیس جمهور از همکاری بین بخشی سایر واحدها نیز تشکر و خاطرنشان کرد: تدابیری برای اصلاح ساختار و ساماندهی مؤسسات وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران و رابطه آنها با ادارات کل بنیاد در استان‌ها در نظر گرفته شده و سال آینده شاهد روابط کاملاً مشخص و تسهیل شده برای خدمات‌رسانی به ایثارگران خواهیم بود.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی همچنین از اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به سفر‌های زیارتی عتبات، مشهد مقدس و قم خبر داد و گفت: ۱۰ هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه به مشهد مقدس اعزام شدند و مقرر شده است که ۳۰ هزار نفر از این خانواده‌ها به عتبات عالیات و ۶۰۰ هزار نفر نیز به اردو‌های درون استانی یک‌روزه اعزام شوند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: ایثارگران برای ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات می‌توانند به بنیاد شهرستان یا بنیاد محل سکونت و همچنین جهت پیش‌ ثبت‌نام به سایت شرکت شاهدان کوثر مراجعه کنند.
گفتنی است، مجتمع فرهنگی گردشگری ملک شهر در شمال اصفهان در منطقه خوش آب وهوا به وسعت حدود 3 هکتار قرار دارد که با اعتبار 110 میلیارد ریال بازسازی شده است. واحدهای اقامتی این مجتمع شامل 8 ویلای ساحلی به ظرفیت 60 نفر است. رستوران جزیره نگارستان به ظرفیت 100 نفر، تالار بهشت به ظرفیت 500 نفر، دریاچه به وسعت 2 هکتار جهت قایق‌سواری و ماهیگیری، کافی‌شاپ و کترینگ و 7900 فضای سبز بخش دیگری از امکانات این مجتمع است.
در این مراسم واحد‌های خدماتی هتل هشتم کوثر نیز به صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

دبیرسرویس: #ساراپشوتن_فرد

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید