کد خبر: 383062
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

دومین مرحله اردوی تیم ملی کاراته امید در کرمانشاه آغاز شد

سعید نصراللهی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی کاراته امید در استان کرمانشاه، اظهار کرد: این اردو دومین اردوی تیم ملی کاراته امید کشور است که از روز گذشته چهارشنبه سوم آذر ماه آغاز شده است.

وی افزود: اردوی تیم ملی کاراته امید پسران برای آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی ازبکستان در استان کرمانشاه تا هشتم آذرماه ادامه داشته که در این مسابقات تمام رده‌های سنی در حضور خواهند داشت.

رئیس هیأت کاراته استان کرمانشاه با اشاره به تمرینات فشرده ورزشکاران تیم امید کاراته کشور، تصریح کرد: مسابقات آسیایی ازبکستان از تاریخ ۲۴ تا ۲۹ آذرماه با حضور کشورهای آسیایی در شهر تاشکن آغاز خواهد شد.

نصراللهی خاطرنشان کرد: عمده تمرینات اردوی تیم ملی کاراته امید کشور در خانه کاراته شهر کرمانشاه و بخشی دیگر از تمرینات میدانی آنها در پیست برگزار خواهد شد و پس از اتمام این اردو سایر اردوهای تیم ملی در استان تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت آمادگی تیم ملی کاراته استان کرمانشاه، گفت: این تیم در دور قبل ۲ نشان طلا و ۲ نشان برنز گرفته و در حال حاضر این تیم برای حضور در مسابقات به آمادگی ۶۰ تا ۷۰ درصد رسیده که با فشار بیشتر در این اردو برای رسیدن به آمادگی بیشتر تلاش خواهد شد.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.