کد خبر: 383161
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

مقابل ولز شجاعانه بازی کردیم/ انتخاب حسینی بهترین کار کی‌روش بود

پرویز مظلومی در خصوص پیروزی ۲ بر صفر ایران برابر ولز گفت: قبل از هر چیز به همه علاقه مندان به فوتبال تبریک می گویم. ملی پوشان ما شجاعانه بازی کردند. کی روش ترکیب خوبی را به میدان فرستاد و درست برخلاف دیدار برابر انگلیس که سردرگم و بی برنامه بودیم، در این دیدار شاهد یک بازی تهاجمی، جسورانه و شجاعانه از ملی پوشان کشورمان بودیم. البته تفاوت‌های بسیاری بین انگلیس و ولز وجود دارد اما اینکه توانستیم سه امتیاز را به دست آورده و به صعود امیدوار شویم برای تیم ملی ما بسیار مهم است.

وی ادامه داد: خارج از نتیجه‌ای که به دست آمد با جان و دل بازی کردیم. درست است که ولز در دقایق پایانی به دلیل اخراج بازیکنش ۱۰ نفره شد اما ما قبل از آن دو بار تیرک دروازه این تیم را به لرزه درآورده بودیم و بدشانس بودیم که یکی از آن توپ‌ها وارد گل نشد. ما در این بازی در ارسال‌ها، بازی سازی و بازپس گیری توپ عملکرد موفقی داشتیم و نمایش قابل قبولی هم از خود به جای گذاشتیم.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: خط دفاع ما بدون اشتباه ظاهر شد، درست برعکس بازی قبل که موقعیت‌های زیادی را به حریف دادیم، در این بازی اجازه گل زنی و موقعیت سازی به حریف ندادیم.

مظلومی تصریح کرد: باید از بازیکنانی که در دیدار قبل بسیار مورد انتقاد قرار گرفتند اما توانستند به شرایط روحی ایده آل بازگشته و نمایش قابل قبولی داشته باشند تبریک بگوییم. روزبه چشمی زیر فشار انتقادات بود اما توانست در دقایقی که به میدان آمد عملکرد خوبی داشته و حتی گل هم بزند.

کارشناس فوتبال در مورد عملکرد حسین حسینی دروازه بان تیم ملی هم گفت: او در این دیدار اعتماد به نفس بالایی داشت، البته انتخاب او برای این بازی با توجه به گل‌هایی که در مقابل انگلیس دریافت کرد یک کار حرفه‌ای از کی روش بود. حسینی را احیا کرد و او هم جواب اعتماد کی روش را به خوبی داد.

مظلومی در خصوص دیدار آینده تیم ملی برابر آمریکا گفت: یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین بازی‌ها را تیم ملی کشورمان پیش رو دارد، بازی که می‌تواند سرنوشت ساز شده و صعود ما را به دور بعد حتمی کند. باید این برد را فراموش کنیم، تمرکزمان را روی دیدار برابر آمریکا گذاشته و تلاش کنیم تا همان طور که برابر ولز عملکرد فوق العاده ای داشتیم، در این دیدار هم خوب بازی کنیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم.

منبع : مهر

دبیرسرویس: #هادی_اسماعیلی

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.