کد خبر: 383270
۰
۰
نسخه چاپی

آغاز طرح مقابله با موش‌های سطح شهر قم به‌زودی

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از آغاز طرح مقابله با موش‌های سطح شهر قم به‌زودی با تأمین سم جدید در مناطق شهری خبر داد

آغاز طرح مقابله با موش‌های سطح شهر قم به‌زودی

به گزارش قم پرس: مهدی اصفهانیان مقدم با اشاره به برنامه‌ریزی برای مقابله با موش‌ها در سطح شهر اظهار داشت: رفع مشکل موش‌ها در معابر شهری از دغدغه‌های شهروندان بوده و مدیریت شهری نیز نسبت به این موضوع دارای حساسیت است.

وی با بیان اینکه مقابله با پدیده موش‌ها نیازمند همکاری بین دستگاهی بوده و تنها معطوف به مجموعه شهرداری نیست، ابراز کرد: کارگروهی در این زمینه با حضور دستگاه‌های مختلف مانند شهرداری، مرکز بهداشت، جهاد کشاورزی، شرکت آب و فاضلاب و… تشکیل‌شده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ابراز کرد: مقابله با موش‌ها با تله گذاری و سم گذاری به‌صورت پایلوت در سطح منطقه سه و یکی دیگر از مناطق اجرایی شد که موش‌ها نسبت به طعمه بی‌تفاوت بودند که مجدداً این موضوع در کارگروه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به هزینه بالای خرید سم، با همکاری سازمان‌های فضای سبز و پسماند سم جدید تهیه‌شده است، تصریح کرد: سم جدید در اختیار مناطق گرفته و به‌زودی مقابله با موش‌ها مجدداً با قدرت آغاز خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید