کد خبر: 383326
۰
۰
نسخه چاپی

نخستین خانه موزه هیات در شهر قم ساخته می‌شود

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از ساخت نخستین خانه موزه هیات در شهر قم خبر داد و گفت: ساخت منزل حاج ملا حسین مولوی به‌عنوان نخستین خانه موزه هیات در کشور به همت شهرداری قم در دستور کار قرارگرفته است

نخستین خانه موزه هیات در شهر قم ساخته می‌شود

به گزارش قم پرس: مهدی اصفهانیان مقدم در شصت و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به ساخت خانه موزه هیات در قم اظهار داشت: تملک خانه موزه هیات با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم می‌تواند انجام شود و برای آن ردیف بودجه دیده‌شده است.

وی از انجام مراحل قانونی تملک منزل حاج ملأ حسین مولوی خبر داد و گفت: ساخت منزل حاج ملا حسین مولوی به‌عنوان نخستین خانه موزه هیات در کشور به همت شهرداری قم در دستور کار قرارگرفته است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم تصریح کرد: پیگیری‌ها برای تملک این ملک در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در جریان است و با توجه به برنامه‌ریزی‌ها انجام‌شده امیدواریم تا پایان سال محقق شود.

وی خانه موزه را یکی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری قم در حوزه ایثار و شهادت و توجه به هویت قم دانست و تصریح کرد: خانه موزه هیات در راستای سیاست شهرداری در ساخت خانه موزه و در ادامه ساخت خانه موزه شهدا در حال انجام است و امیدواریم بتوانیم در این حوزه ترویج فرهنگ دینی انقلابی اقدامات مؤثرتری نیز انجام دهیم..

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید