کد خبر: 383382
۰
۰
نسخه چاپی

اعلام نوبت اجرای بخش نغماتی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش قم پرس، نوبت اجرای مرحله نهایی بخش نغماتی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از ۱۸ آذرماه به میزبانی استان قزوین آغاز می‌شود، از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

این رویداد در دو بخش بانوان و آقایان و طی بازه زمانی ۱۸ تا ۲۳ آذرماه در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار می‌شود.

بر اساس برنامه اعلام شده این مسابقات با رقابت بانوان در رشته همخوانی و مدیحه‌سرایی در روز ۱۹ آذرماه آغاز می‌شود. در ادامه و به تاریخ ۲۰ آذر رقابت رشته دعاخوانی برگزار می‌شود و پس از آن هم اختتامیه این بخش را شاهد خواهیم بود.

در ادامه از بعدازظهر دوشنبه ۲۱ آذرماه رقابت بخش آقایان در رشته‌های دعاخوانی، همخوانی و اذان آغاز می‌شود و این رقابت ۲۲ آذرماه نیز ادامه خواهد یافت. آئین اختتامیه این دوره از مسابقات نیز چهارشنبه ۲۳ آذرماه برگزار می‌شود.

در مرحله نهایی بخش نغمات دینی مجموعاً ۵۷ شرکت‌کننده و ۲۹ گروه همخوانی و مدیحه‌سرایی در دو گروه بانوان و آقایان حضور دارند.

بر همین اساس در رشته دعاخوانی بانوان ۱۷ نفر، در رشته دعاخوانی آقایان ۲۲ نفر، در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم بانوان ۱۱ گروه، در رشته مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن آقایان ۱۸ گروه و رشته اذان که ویژه آقایان است نیز ۱۹ نفر به مرحله نهایی مسابقات سراسری راه یافته‌اند.

دبیرسرویس: #میثم_عربی

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید