کد خبر: 383475
۰
۰
نسخه چاپی
توسط اداره کل راه و شهرسازی استان قم انجام می شود؛

احداث معابر و شوارع اصلی در اراضی 50 هکتاری پردیسان

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم از پیشرفت 30 درصدی عملیات اجرایی احداث معابر و شوارع در اراضی 50 هکتاری پردیسان خبر داد.

به گزارش قم پرس به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، سید روح الله حسینی اظهار کرد: این اداره کل در محدوده بلوار ابوطالب پردیسان با هدف شکل گیری مرکز خدمات منطقه ای و ایجاد کاربری های تجاری، آموزشی، فرهنگی و... برای اهالی و ساکنین پردیسان، اقدام به احداث معابر و شوارع اصلی کرده است.

وی افزود: این بخش از پردیسان موسوم به اراضی 50 هکتاری پیش از این، محل بازار روز بوده است که بنا به درخواست اهالی و ساکنین منطقه، احداث شوارع اصلی برای ایجاد کاربری های مختلف از خرداد ماه سال جاری توسط این اداره کل در دستور کار قرار گرفت.

حسینی در خصوص جزییات عملیات اجرایی این پروژه توضیح داد: در فاز اول این قرارداد، خاکبرداری، تسطیح، جدول گذاری و بسترسازی انجام خواهد شد تا در فازهای بعدی تاسیسات زیربنایی و تکمیل روسازی اجرایی شود.

وی افزود: شوارع اصلی و معابر محلی با عرض های مختلف حدود 9 کیلومتر شامل بسترسازی و احداث نهرها و جداول بتنی پیش ساخته احداث و اجرا می شود.

به گفته حسینی برای انجام این عملیات بالغ بر 35 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان با بیان این که این پروژه 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطر نشان ساخت: قراراداد عملیات اجرایی این پروژه نه ماهه است و امیدواریم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید