کد خبر: 383496
۰
۰
نسخه چاپی

ایجاد فضای رقابتی با تعریف بسته‌های تشویقی برای ساخت مهمان‌پذیر در قم

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم گفت: باید سیاست‌های رقابتی و تشویقی برای ساخت مهمان‌پذیرهای استاندارد در پیرامون حرم به وجود آید تا با این کار تمرکز از محله‌هایی مانند کوچه آبشار که هیچ‌یک از ملاحظات ایمنی را ندارد، برداشته می‌شود.

ایجاد فضای رقابتی با تعریف بسته‌های تشویقی برای ساخت مهمان‌پذیر در قم

به گزارش قم پرس., نرجس نیازمند در جلسه کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم که با موضوع ساماندهی خانه مسافرها تشکیل شد، تعداد مسافران و زائران شهر قم را موردبررسی قرارداد و اظهار داشت: با توجه به حجم زیاد مسافران و زائران، به همه نوع امکان اقامتی در شهر نیاز داریم.

وی شرایط اقتصادی مردم قم را مطلوب ارزیابی نکرد و افزود: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری مذهبی و حرم حضرت معصومه(س) برای شهر قم وجود دارد و باید همه دستگاه‌ها به افزایش ساعت ماندگاری مسافر کمک کنند تا رونق اقتصادی در شهر اتفاق بیفتد.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم تأکید کرد: استفاده از همین پتانسیل کافی است تا شرایط اقتصادی مردم قم عالی شده و شهر توسعه پیدا کند.

وی ادامه داد: باید سیاست‌های رقابتی و تشویقی برای ساخت مهمان‌پذیرهای استاندارد در پیرامون حرم به وجود آید تا با این کار تمرکز از محله‌هایی مانند کوچه آبشار که هیچ‌یک از ملاحظات ایمنی را ندارد، برداشته می‌شود.

نیازمند در پایان تذکر داد: باوجود شرایط مطلوب و جذابیت سفر در قم، طرح تشویقی فضای رقابتی ایجاد کرده و این فضای رقابتی می‌تواند حتی در بهبود بافت فرسوده نیز تأثیر داشته و در شورای شهر دوجانبه به این موضوع نگاه شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید