کد خبر: 384742
۰
۰
نسخه چاپی

مجتمع فرهنگی ورزشی پردیسان قم به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه هشت شهرداری قم از بهره‌برداری از سالن فرهنگی ورزشی این منطقه واقع در بلوار بصیرت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مجتمع فرهنگی ورزشی پردیسان قم به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قم پرس به نقل از واحد خبر منطقه هشت شهرداری قم، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به نیاز منطقه پردیسان و اهمیت ورزش و سلامت در جامعه، اظهار داشت: در راستای برنامه‌ریزی جهت غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان درصدد هستیم پروژه مجتمع فرهنگی ورزشی را هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسانیم.

به گفته وی، این مجتمع فرهنگی ورزشی واقع در بوستان محله یک مسکن مهر در بلوار بصیرت با زیربنای ۲۸۰۰ مترمربع بوده که به‌زودی تکمیل و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم در ادامه میزان هزینه اجرای این پروژه را موردتوجه قرار داد و اذعان کرد: طبق برآوردهای به‌روزرسانی شده بر اساس فهرست‌بهای سال جاری، جهت اجرای این پروژه بالغ‌بر ۲۰۰میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به کاربری‌های متفاوت این مجموعه، ابراز کرد: این مجتمع فرهنگی و ورزشی محل برگزاری انواع کلاس‌های آموزشی و ورزشی ازجمله کلاس‌های ورزشی عمومی، تخصصی و کلاس‌های فرهنگی و هنری خواهد بود.

علی‌اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: مدیریت مجموعه، بوفه و آبدارخانه، کمک‌های اولیه، کلاس آموزشی، سرویس بهداشتی، سالن بدن‌سازی، رختکن، سالن چندمنظوره توپی و سالن ورزشی رزمی ازجمله کاربری‌های این مجموعه بوده که با بهره‌برداری از آن امیدواریم بتوانیم گام مؤثری در غنی‌سازی اوقات فراغت شهروندان برداریم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید