کد خبر: 386392
۰
۰
نسخه چاپی

سرباز كوچك امام در راديو معارف

برنامه "روايت كتاب" با معرفي كتاب سرباز کوچک امام» با بازخواني خاطرات مهدي طحانيان مي پردازد

 سرباز كوچك امام در راديو معارف

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومي راديو معارف؛ برنامه "روايت كتاب" از چهارشنبه 12 بهمن 1401 با مروري بر كتاب "سرباز کوچک امام" به بازخواني خاطرات زندگي مهدي طحانيان مي پردازد اين كتاب روایتی است از خاطرات آزاده مهدی طحانیان از کودکی تا امروز.
"سرباز کوچک امام" به بیان اتفاقات ریز و درشت زندگی مهدی طحانیان پرداخته؛ اتفاق های خواندنی و جذابی که در بسترهای متفاوتی روی می دهد و ذهن خواننده را به طرز ماهرانه ای به همراهی خویش دعوت می کند. ناب ترین بخش این خاطرات مربوط به سال های طولانی ای است که راوی در اردوگاه های نگهداری اسرای ایرانی در عراق سر می کرده. او به عنوان جوان ترین اسیر جنگی در زمان اسارتش به شدت کانون توجه بعثی ها بوده و به طبع آن شاهد ماجراهای تلخ و شیرینی است که در نوع خویش کم نظیر هستند. نقطه اوج این اتفاق ها ماجرای امتناع او از مصاحبه با «نصیرا شارما» یک زن خبرنگار هندی بی حجاب است.
گفتنی است "روایت کتاب" برنامه ای است که در آن رمانها و خاطرات مذهبی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در ساختار روایی نمایشی تهیه می شود.
برنامه" روایت کتاب" به تهیه کنندگی حسن توکلی زاده ، راوي بازیگری امير زنده دلان ،بازيگري نازنین مهیمنی و محمد سعید سلطانی هر روز ساعت 12:45 از رادیو معارف موج اف ام ردیف ۹۶ پخش می شود

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید