کد خبر: 386514
۰
۰
نسخه چاپی
همزمان با فرار رسیدن ایام دهه مبارک فجر اعلام شد؛

کارگاه‌های آموزشی زمستانه کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) قم

مسئول کتابخانه عمومی آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از برگزاری کارگاه های آموزشی خوشنویسی با مداد، ستاره شناسی و کیهان شناسی و طراحی با مدادرنگی و سیاه قلم در این کتابخانه خبر داد.

کارگاه‌های آموزشی زمستانه کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) قم

به گزارش قم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، محدثه رنجبر شیرازی، مسئول کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) از برگزاری کارگاه های آموزشی زمستانه در این کتابخانه خبر داد.

مسئول کتابخانه عمومی آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) بیان داشت: با نیازسنجی صورت گرفته از مخاطبان کتابخانه و همچنین ارتباط با انجمن خوشنویسی استان، کارگاه آموزشی خوشنویسی بامداد با تدریس اساتید انجمن خوشنویسان و در ده جلسه برگزار و گواهی شرکت در این دوره نیز توسط انجمن خوشنویسان صادر خواهد شد. همچنین کلاس آموزش طراحی با مدادرنگی و سیاه قلم نیز با تدریس سرکار خانم علیزاده و در همه رده های سنی برگزار می شود.

رنجبر ادامه داد: دوره آموزشی ستاره شناسی و کیهان شناسی نیز ویژه علاقه مندان به علم نجوم و با تدریس محمد مهدی کمالی، عضو کتابخانه عمومی آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) در قالب ۵ جلسه و همراه با یک جلسه رصد عملی برگزار خواهد شد؛ علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره های آموزشی می توانند به کتابخانه مراجعه کرده و یا از طریق شماره تماس ۳۷۷۰۲۳۰۹ داخلی ۲۳۷ ارتباط برقرار کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های هفتگی کتابخانه عمومی آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) همچون روز بازی که پنجشنبه ها ساعت ۱۰ الی ۱۲ برگزار می شود و سایر نشست های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان همچون کاردستی، اوریگامی، قصه گویی، معرفی کتاب و ... نیز تا پایان سال برگزار می شود که علاقه مندان می توانند برای حضور در این نشست ها به بخش کودک کتابخانه مراجعه کنند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید